قیمت مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

قیمت مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002 در پایین ترین نرخ های ممکن را تنها و تنها از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید.
این دستگاه دارای طراحی منحصر به فرد و ویژگی های بی نظیر است. همچنین با کاربرد های متعددی که دارد، به خوبی پاسخگوی نیازهای کاربران را تأمین می کند. در ادامه به معرفی بیشتر مینی فرز دیمدار ادون مدل AG115-AND1002 می پردازیم:

قیمت مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

معرفی مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

مینی فرز دیمردار ادون مدل AG115-AND1002، دارای اندازه، قدرت و کاربرد مناسب و ایده آل است. این دستگاه باتوجه به اینکه از نامش پیداست، برای کاربرد های کوچک و متوسط در عین حال ظریف مورد استفاده قرار می گیرد. توان موتور این دستگاه بسیار قدرتمند است که از خروجی استاندارد هم نیز بهره می برد.
این محصول دارای طراحی ارگونومیک است که کاربران با استفاده از آن کنترل و مدیریت دقیقی را بر روی کارهای خود اعمال می کنند. همچنین دارای سرعت قابل رضایت بخشی است که کاملاً مناسب نیازهای اشخاص می باشد.
این مینی فرز از مدل های دیمر دار است. به این معنی کلیدی در انتهای دستگاه تعبیه شده که وظیفه آن تنظیم سرعت گردش صفحه می ‌باشد.

قیمت مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

ویژگی های مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002:

مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002، به بلبرینگ ضد غبار مجهز است. کلید ولوم تنظیم سرعت بر روی آن نصب شده است. صفحه آن دارای قابلیت تعویض و تنظیم سریع و دقیق است. کاربران می توانند در دو جهت مختلف دسته های کمکی را بر روی آن نصب کنند.
توان این مینی فرز به میزان ۱۱۰۰ وات و سرعت حرکت آزاد آن به میزان ۱۱۰۰۰ می ‌باشد. همچنین این دستگاه مینی فرز دارای قطر صفحه ۱۱۵ میلی متر می باشد.
ناگفته نماند که منبع تغذیه این مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002، از برق مستقیم با میزان ولتاژ ۲۲۰ ولت است. به علاوه از ابعاد استاندارد 32×7.5×10 سانتی‌متر و وزن ۱.۶۵ کیلوگرم بهره می برد.

مزایای مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

  • دستگاه مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002 دارای قابلیت نصب ساده و ‌تعویض قطعات مقرون به صرفه می باشد.
  • این محصول از قابلیت کنترل سرعت بهره می برد.
  • دارای قابلیت برش با زاویه های متعدد می باشد.
  • این دستگاه امور را به راحتی اعمال می کند و دارای وزن سبک و حجم کم می باشد.
  • این دستگاه مینی فرز طوری طراحی شده است که مانع خستگی زود هنگام کاربران حتی در صورت طولانی می باشد.

قیمت مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

کاربرد مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002، دارای کاربرد های متعدد و درعین حال باکیفیتی است. به عنوان نمونه کاربرد برش و سنباده زنی یا سایش سطوح را در بهترین شیوه فراهم می کند. همچنین تیغ زنی ابزارآلات و ترمیم لبه های ابزار قدیمی را ارائه می دهد.

قیمت مینی فرز دیمردار ادون AG115-AND1002

قیمت مینی فرز دیمردار ادون

جهت خرید ارزان قیمت مینی فرز دیمدار در انواع مارک های معروف و کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده ارتباط برقرار کنید. این محصولات هرکدام به نوبه خود دارای کاربرد های عالی و ویژگی های ایده آل می باشند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما