قیمت موتور جوش بوش

قیمت موتور جوش بوش را می توانید با ارزان ترین نرخ بازار از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده تهیه نمایید.

قیمت موتور جوش بوش

کاربرد موتور جوش بوش

دستگاه جوش اینورتردار بوش وسیله ای است که با دریافت جریان برق، جریان های متفاوتی را جهت جوش کاری ارائه خواهد داد. همان طور که می دانید دستگاههای جوش سنتی، بسیار سنگین وزن بودند که حمل و جابجایی آن ها بسیار مشکل بود.
اما برخلاف مدل های قدیمی، دستگاههای جوش جدید، با طراحی سبک تر و قابلیت جابجایی راحت تر، طراحی و ساخته شده اند.
موتور جوش یا همان دستگاه جوش با بهترین کیفیت از کمپانی بوش تهیه شده است و شما می توانید از این محصول بیشترین استفاده را نمایید. دستگاه جوش اینورتر، وسیله ای است که با دریافت جریان برق، جریان های متفاوتی را جهت جوش کاری ارائه خواهد داد.
همان طور که می دانید دستگاههای جوش سنتی، بسیار سنگین وزن بودند که حمل و جابجایی آن ها بسیار مشکل بود. اما برخلاف مدل های قدیمی، دستگاههای جوش جدید، با طراحی سبک تر و قابلیت جابجایی راحت تر، طراحی و ساخته شده اند.

موتور جوش

مشخصات موتور جوش بوش

  • موتور جوش اینورتر به سادگی با استفاده از اتصال به برق، آمپرهای متفاوت را برای جوش کاری انواع فلزات در اختیار استادکاران قرار می دهد.
  • موتور جوشکاری اینورتر BOH-750 بوش با قابلیت تنظیم میزان تا 300 آمپر امکان جوشکاری فلزات را فراهم می سازد. شما می توانید به سادگی میزان شدت جریان را با توجه به شدت جوشکاری و ضخامت قطعه توسط ولوم چرخشی موجود بر روی بدنه تنظیم کنید.
  • شما می توانید از این مدل دستگاه جوش کاری، برای کارهای صنعتی و خانگی استفاده کنید.

قیمت موتور جوش بوش

برای دریافت قیمت روز موتور جوش بوش می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین نرخ بازار خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما