قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514

قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514 در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا بسیار ارزان می باشد. این محصول یکی از ابزارالات ضروری و مهم جهت حفاری در سطوح مختلف می باشد.
همچنین دارای مرغوبیت عالی و کیفیت بالا می باشد که در بهترین شیوه ممکن پاسخگوی نیازهای همگان می باشد. جهت آشنایی بیشتر با مته الماسه ماکیتا مدل D-16514 همراه ما باشید:

قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514

معرفی مته الماسه ماکیتا مدل D-16514

مته الماسه ماکیتا مدل D-16514، دارای ساختار منحصر بفرد و ویژه است که از جنس عالی تنگستن تشکیل شده است. این محصول ساخته و پرداخته کمپانی معتبر و شناخته شده ماکیتا می باشد.
این برند چینی در عرضه تولید و طراحی انواع ابزارآلات و محصولات جانبی در بازار جهانی بسیار مطرح می باشد. همانطور که از نامش پیداست، نوع سری مته از الماس می باشد که سرعت و عکس العمل بالایی دارد. این محصول به سادگی جهت انجام عملیات طولانی به دستگاه های دریل، در هر مدلی اتصال می شود.
طراحی شکل این مته به صورت ذوزنقه می باشد تا که قدرت بالا و استحکام باکیفیتی را فراهم کند. برای همین دلیلی این مته الماسه ماکیتا مدل D-16514، مورد استقبال زیادی میان کاربران قرار گرفته است.

قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514
فروش انواع مته دیوار

ویژگی مته الماسه ماکیتا مدل D-16514:

مته الماسه ماکیتا مدل D-16514، دارای سایز استاندارد از جمله طول ۱۲۰ میلی متر و قطر مناسب به میزان ۸ میلی متر بهره می برد. نوک این ابزار که به شکل ذوزنقه است با شیب ۱۲۰ درجه طراحی شده است. برای همین دلیل سرعت و افزایش سوراخ کاری را در مدت زمان کوتاهی در سطوح مختلف را فراهم می کند.
گفتنی است بدانید وزن این مته الماسه به میزان ۱۰۰ گرم است. کاربرد های استفاده از این مته الماسه ماکیتا مدل D-16514، بسیار زیاد است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می شوید.

قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514

کاربرد مته الماسه ماکیتا مدل D-16514

مته الماسه ماکیتا مدل D-16514، در کاربرد های متعدد و فراوانی به کمک کاربران خویش می آید. این محصول، عملکرد سوراخ کاری را در بتن و گرانیت به بهترین شیوه اعمال می کند.
همچنین در تمامی سطوح و مصالح ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. به طور کلی این مدل از مته الماسه دارای کاربرد ساختمانی و عمرانی می باشد. لازم به ذکر است در مواقع متصل کردن این مته به دستگاه دریل باید هماهنگ با جهش و پیچ تیغه ها باشد. از دیگر مواقع سوراخ کاری در سطوح گوناگون بلوک، دیوار، آجر، سرامیک، کاشی و غیره می باشد.

قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514
فروش مته مخصوص سوراخکاری استیل

مزایای مته الماسه ماکیتا مدل D-16514

مته الماسه ماکیتا مدل D-16514، دارای عمر مفید و بسیار ماندگار است. برای همین بسیار مقرون به صرفه می باشد. با کار کردن از طریق این مته زمان و انرژی زیادی را صرف نمی کنید برای همین دلیل هم زود خسته نمی شوید.
این محصول دارای قدرت کارایی بالا است که محبوبیت فراوانی دارد. همچنین در برابر سایش و فشار های متعدد مقاوم و مستحکم می باشد.

قیمت مته الماسه ماکیتا مدل D-16514
قیمت مته الماسه بتن

قیمت مته الماسه

در وب سایت ما انواع سایز و مدل های متعدد مته الماسه با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و حضوری هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما