قیمت اره سامورایی مدل C-330-LH

قیمت اره سامورایی مدل C-330-LH در پایین ترین نرخ ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این محصول دارای ساختار خاص و بی نظیر است که در بهترین نحو ممکن نیازهای مختلف کاربران خود را تأمین می کند. همچنین این محصول دارای ویژگی ها و مزایای عالی است که مورد استقبال همگان قرار گرفته است. در ادامه همراه ما باشید تا با این اره سامورایی مدل C-330-LH بیشتر آشنا شوید :

 

قیمت اره سامورایی مدل C-330-LH

معرفی اره سامورایی مدل C-330-LH :

اره سامورایی مدل C-330-LH، یکی از محصولات پرطرفدار است که توسط شرکت معروف کانزوای ساخت ژاپن تولید و طراحی شده است. این کمپانی شناخته شده سابقه طولانی مدتی در تولید و ساخت انواع ابزار های باغبانی دارد. این مدل اره یکی از دسته های محبوب است که از کیفیت ساخت عالی برخوردار می باشد. همچنین به علت کارکرد ایده آل و عملکرد قابل اطمینانی که دارد می تواند بهترین جایگزین برای اره های بنزینی و برقی می‌ باشد.

ویژگی های اره سامورایی مدل C-330-LH :

اره سامورایی مدل C-330-LH، یکی از باکیفیت ترین ابزار ها به حساب می آید که از اندازه بدنه، طول تیغه و وزن مناسب برخوردار می باشد. به گونه ای که دارای ابعاد استاندارد به میزان طول: ۵۰، عرض: ۷، ارتفاع: ۳ سانتی ‌متر، طول تیغه به میزان ۳۳۰ میلی متر و  وزن‌ ۳۷۰ گرم می باشد.
همچنین این محصول به‌ دسته چوبی و غلاف کمری مجهز است که به ارزش های آن نیز افزوده است. جنس این محصول بسیار مقاوم و مستحکم است که در مقابل فشار ها و ضربه های مختلف طول عمر بالا و ماندگاری را تضمین می کند.

قیمت اره سامورایی مدل C-330-LH

مزایای اره سامورایی مدل C-330-LH :

اره سامورایی مدل C-330-LH ، دارای عملکرد باکیفیت است که برش ها را متناسب با نیاز کاربران فراهم‌ می کند. به گونه ای که برش ها در دقیق ارین شکل ممکن عرضه می شود.
جنس تیغه این مدل از اره سامورایی از فولاد مرغوب ساخته شده است که خاصیت کاملاً ضد زنگی را دارد. یکی از مزایای رایج و کاربردی این اره سامورایی مدل C-330-LH، مجهز بودن به تیغه دو طرفه است. به این معنی که تیغه مربوطه هم در حرکت رفت و هم در حرکت برگشت دارای قابلیت برش مناسب نیز می باشد.

قیمت اره سامورایی مدل C-330-LH

کاربرد اره سامورایی مدل C-330-LH :

اره سامورایی مدل C-330-LH ، یکی از مدل های کاربردی است که کاربران می توانند در اکثر مصارف متعدد از آن استفاده کنند. برای مثال مدل مناسبی برای کار های کشاورزی، باغبانی و یا حتی مصارف خانگی مختلف می باشد. تیغه منحصر به فرد این اره سامورایی موجب برش الوار ها و قطعه های درختان در دقیق ترین و سریع ترین شکل ممکن می شود.

قیمت اره سامورایی مدل C-330-LH

قیمت اره سامورایی :

نمایندگی های آنلاین ما در تمامی شهر های ایران عرضه کننده عمده و خرده انواع اره سامورایی با ویژگی های مختلف و با تخفیف ویژه است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید و آن ها را کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل خود تحویل بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما