خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HR2470

خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HR2470 چهار شیار ژاپن اصل. دریل بتن کن قدرتمند ماکیتا مدل HR2470 دارای قدرت ضربه 2.7 ژول و 4500 ضربه در دقیقه است. دریل Makita hr2470 با سه حالت و قابلیت کنترل سرعت، کلاچ، راست و چپ گرد و هزاران مزیت دیگر کارکردی آسان و رضایت بخش دارد.

خرید دریل چکشی ماکیتا

مشخصات فنی دریل چکشی ماکیتا مدل HR2470

مشخصات فنی دریل چکشی ماکیتا Makita مدل HR2470 که در زیر آمده است. این مشخصات نشان می دهد که این دریل قدرتمند انتخابی عالی برای خرید است.

تولید کننده دریل چکشی ماکیتا نهایت ظرافت و دقت را در تولید آن به کار برده است. قطعات با کیفیت دارد و در نتیجه طول عمری طولانی خواهد داشت.

خرید دریل چکشی ماکیتا

مزایا خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HR2470

از جمله مزایا خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HR2470 می توان به 3 نظام بودن آن اشاره کرد. 3 نظام کلیکی همراه با میزان سوراخکاری در بتن، فولاد و چوب به مقدار، 24، 13 و 32 میلی متر به این دریل عظمت بخشیده است. تولید با دسته راحت، عایق دوبل بدنه، راست و چپ گرد بودن، قدرت بالا موتور، کلاچ، کنترل سرعت و غیره از جمله مزایا دریل hr2470 به شمار می رود.

خرید دریل چکشی ماکیتا

قیمت و نحوه خرید دریل چکشی ماکیتا مدل HR2470

برای دریافت قیمت، مشاوره خرید و سفارش محصول با شماره های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید. دریل چکشی ماکیتا Makita Rotary Hammers HR2470 یکی از بهترین دریل های موجود در بازار است. عضو کانال تلگرام ما شوید تا سایر ابزارهای مرکز فروش شرکت را مشاهده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما