قیمت مینی فرز دیوالت DWE4010

قیمت مینی فرز دیوالت DWE4010‌ در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا ارزان شد. این ابزار دارای ساختار و طراحی منحصر به فرد است که به ویژگی های بسیار کاربردی و مورد نیاز مجهز شده است.
در نتیجه در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیازهای مختلف کاربران می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این مینی فرز دیوالت DWE4010 همراه ما باشید:

قیمت مینی فرز دیوالت

معرفی مینی فرز دیوالت DWE4010 :

دستگاه مینی فرز دیوالت DWE4010 توسط کمپانی معروف دیوالت ساخته و پرداخته شده است. کیفیت ساخت این محصول بسیار عالی و مناسب می باشد که رضایت همگان را به خوبی جلب می کند.
این کیفیت ساخت فوق العاده موجب شده تا محصولات این برند مطرح، جایگاه برتری میان رقبا به خود کسب کنند.
این دستگاه مینی فرز دیوالت به موتور ۷۳۰ واتی مجهز می باشد. نوع کارکرد این موتور به وسیله چرخ دنده های حلزونی ابزار به صفحه مینی فرز انتقال می شود. این چرخ دنده حلزونی مزایای شگفت انگیزی دارد. به گونه ای که حرکت و دوران موتور را با کارکرد عالی فراهم می کند و موجب افزایش ماندگاری و دوام این دستگاه می شود.

قیمت مینی فرز دیوالت:

ویژگی مینی فرز دیوالت DWE4010 :

مینی فرز دیوالت مدل DWE4010، از میزان سرعت حرکت صفحه فرز به میزان ۱۱۰۰۰ دور بر دقیقه بهره می برد. این مینی فرز از مدل های الکتریکی است که طول کابل برق آن به میزان متراژ ۲.۵ متر می باشد.
این مینی فرز از قطر صفحه بسیار مناسب ۱۱۵ میلی متر بهره می برد. این ‌دستگاه از چرخ دنده های حلزونی مرغوب بهره می برد که راندمان دستگاه را بسیار بالا و قابل اطمینان تر می کند. باتوجه به اینکه فرز ها در تمام اندازه های بزرگ، متوسط و کوچک تولید می شوند، این فرز که از نامش مشخص است دارای طراحی کوچک و بسیار جم و جور است.برای افزایش کاربرد و عمر ، این محصول به بلبرینگ دور بالا مجهز می باشد.

قیمت مینی فرز دیوالت:

مزایای مینی فرز دیوالت DWE4010 :

مینی فرز دیوالت DWE4010، دارای ساختار طرح بدنه و نوع شاستی بسیار ویژه ای است که موجب شده است تا کاربران حتی در صورت استفاده طولانی مدت از آن هم نیز زود خسته نشوند. دسته کمکی این مینی فرز و طول کابل آن خیلی مناسب و ایده آل می باشد.
برای اینکه از آسیب دیدن و اختلال در موتور و دنده های این دستگاه جلوگیری شود به کلید ایمنی میز مجهز می باشد. همچنین برای اینکه عمر موتور به طور فزاینده ای افزایش یابد، به فیوز محافظ آرمیچر مجهز می باشد. به علاوه محافظ ضد ساییدگی آن، عمر دستگاه را بالا می برد.

قیمت مینی فرز دیوالت:

کاربرد مینی فرز دیوالت DWE4010 :

مینی فرز دیوالت DWE4010 دارای کاربرد های زیادی است و در مصارف صنعتی و تعمیری منازل و غیره به کمک شما می آید. عمده استفاده از این مینی فرز برای برش یا سنباده زنی انواع سطوح فلز ها می باشد.

قیمت مینی فرز دیوالت:

در نمایندگی های ما هر کجا که باشید می توانید مینی فرزهای متعدد با انواع امکانات عالی از طریق وب سایت ما به صورت حضوری یا آنلاین اقدام کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما