قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE را فقط و فقط از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا با نرخ خیلی کم دریافت کنید.
این دستگاه فروش بسیار بالایی دارد و از طراحی ارگونومیک نیز بهره می برد. همچنین دارای ویژگی های عالی و منحصر به فردی می باشند که در بهترین شیوه نیازهای همگان را تأمین می کنند. جهت آشنایی بیشتر با این دستگاه پولیش بوش GPO 14CE همراه ما باشید:

قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

معرفی دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

دستگاه پولیش بوش GPO 14CE دارای روکش نرم و انعطاف پذیری است که کاربرد خوش دست و ساده ای دارد. این دستگاه پولیش زنی از جمله محصولات پرکاربرد است که توسط برند مشهور و شناخته شده است.
محصولات ساخته شده از این مارک مشهور دارای کاربرد های فراوان و درعین حال عملکرد باکیفیت و سرعت عکس العمل بالایی می باشند. عملکرد اصلی این دستگاه پولیش بوش، صیقل دادن و جلا کردن انواع و اقسام سطوح مختلف برای کارکرد های متعدد می باشد.

قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

ویژگی دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

دستگاه پولیش بوش GPO 14CE، از قدرت عالی و ویژه ۱۴۰۰ وات برخوردار است. این محصول از صفحه ای با قطر مناسب ۱۸۰ میلی متر بهره می برد.
همچنین به سرعت گردش آزاد ۷۵۰ الی ۳۰۰۰ دور بر دقیقه مجهز است که کیفیت عالی را ارائه می دهد. کنترل و تنظیم سرعت در این دستگاه فوق العاده آسان می باشد. این قابلیت تنظیم سرعت به تعداد ۶ مرحله می باشد. بر روی بدنه این محصول دیمر به چشم می خورد که کنترل سرعت را در دست دارد.

قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

مزایای دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

دستگاه پولیش بوش GPO 14CE از مزایای متعددی بهره می برد که مورد رضایت همگان قرار گرفته است. قدرت مانور و عملکرد این محصول فوق العاده بالا است و از پیشرفت سریع کار بهره می برد. این دستگاه پولیش بوش دارای طراحی مناسب و خوش دستی می باشد.
همچنین جهت پولیش دقیق و صحیح بر روی سطوح مختلف از ویژگی کنترل میزان سرعت به صورت دلخواه بهره می برد. این دستگاه پولیش بوش GPO 14CE، با روکش نرمی که بر روی دنده دارد کار را برای کسانی که مدت زمان طولانی با آن کار می کند آسان می کند. برای افزایش طول عمر موتور این ابزار به سیستم خنک کننده باکیفیت مجهز است.

قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

کاربرد دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

دستگاه پولیش بوش GPO 14CE از کاربرد های متعددی بهره می برد. این دستگاه مناسبی برای پولیش سطوح متعدد از جمله، فلز، بتن، مصالح بنایی، کف پوش، سرامیک را در بهترین نحو فراهم می کند.
به علاوه برای ترمیم سطوح بدنه ماشین را در تعمیر گاه های مخصوص مورد استفاده قرار می گیرد. استفاده عمده این دستگاه برای براق کردن و جلوه دادن انواع سطوح می باشد.

قیمت دستگاه پولیش بوش GPO 14CE

قیمت دستگاه پولیش بوش

دستگاه پولیش بوش از عملکرد آسان و عمر طولانی مدتی بهره می برد که از کاربرد های خانگی و صنعتی فراوانی برخوردار است. در این راستا جهت خرید ارزان قیمت حضوری یا آنلاین این دستگاه پولیش بوش یا دیگر محصولات کاربردی و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده اقدام کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما