پر فروش ترین دریل شارژی هیوندای

دریل پیچ گوشتی شارژی هیوندای مدل HP121L-CD یکی از پرفروش ترین دریل های شارژِی موجود در بازار ایران به شمار می آید. جهت شناخت ویژگی های این محصول فوق العاده، در ادامه با ما همراه باشید.
اگر به دنبال خرید یک دریل پیچ گوشتی شارژِی فوق العاده هستید، ما به شما دریل هیوندای مدل HP121L-CD را پیشنهاد می نماییم. این دریل با ویژگی های فوق العاده خود توانسته است سهم زیادی از بازار دریل های شارژی را به خود اختصاص دهد. این دریل شارژی با دارا بودن 12 ماه گارانتی ایران هیوندای و ویژگی های فوق العاده کاربردی، یکی از پرطرفدارترین دریل های شارژی موجود در بازار ایران به حساب می آید.
جهت شناخت بهتر ویژگی های این دریل فوق العاده، در ادامه با ماه همراه باشید.

دریل شارژی هیوندای

معرفی اجمالی دریل شارژی هیوندای مدل HP121L-CD

این محصول فوق العاده یکی از محصولات شرکت هیوندای، به عنوان یکی از شرکت های برتر تولید کننده لوازم و تجهیزات الکترونیکی می باشد. این ابزار خوش دست با دارا بودن امکان کنترل سرعت، جهت انجام کارهای مختلف با سرعت های متفاوت بسیار مناسب است. به راحتی می توان از طریق تنظیم سیستم کنترل سرعت این ابزار فوق العاده، بسته به نوع کار خود، میزان سرعت آن را تنظیم و کنترل نمایید.
سه نظام این مدل از دریل های هیوندای از نوع خودکار با ظرفیت مته 10 میلی متری می باشد. با توجه به قابلیت استفاده از مته شماره 10 در این نوع دریل، سوراخ قابل ایجاد بر روی چوب و فلز، به ترتیب برابر 25 و 10 میلی متر می باشد.
جهت تامین انرژی مورد نیاز دستگاه، از یک باتری لیتیومی یونی با ظرفیتی معادل 1.5 آمپر ساعت، بهره گرفته شده است.
گشتاور این دستگاه در 18 حالت مختلف قابل تنظیم بوده و از یک چراغ ال ای دی در این دستگاه جهت راحتی استفاده کنندگان برای تمرکز بر روی کار خود، بهره گرفته شده است.

دریل شارژی هیوندای

کاربردهای دریل شارژی هیوندای مدل HP121L-CD

با توجه به قدرت مناسب این نوع دریل، می توان از آن جهت سوراخ کاری چوب یا فلز و همچنین به عنوان پیچ گوشتی جهت چرخاندن پیچ ها استفاده نمود. حداکثر سرعت این مدل از دریل های هیوندای به 1550 دور در دقیقه نیز می رسد، که این سرعت جهت انجام سوراخ کاری بر روی چوب و فلز می تواند بسیار مناسب باشد. به دلیل عدم وجود خاصیت چکشی در این نوع دریل، بهتر است جهت سوراخ کاری مصالح ساختمانی از آن استفاده نشود.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما