نمایندگی سنگ فرز بوش در تهران

نمایندگی سنگ فرز بوش در تهران عرضه کننده انواع سنگ فرز در مدل های مختلفی می باشد که شما می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را باقیمت همکاری خریداری نمایید.

نمایندگی سنگ فرز بوش در تهران

کاربرد سنگ فرز بوش

سنگ فرز بوش با بهترین کیفیت توسط کمپانی آلمانی تولید شده است و این محصول  ابزاری چندکاره بوده که از کاربرد فرز برای برش، شکل‌دهی و سنباده‌زنی استفاده می‌شود. اگر با چوب، فلز یا سنگ سروکار دارید، فرز تا حد زیادی کارها را آسان می‌کند؛ همچنین فرز ابزاری ضروری برای کسانی است که با فلز کار می‌کنند.

ویژگی های سنگ فرز بوش

  • سنگ‌زنی دلیل اصلی خرید سنگ فرز است. زاویه چرخ این دستگاه به شما این امکان را می‌دهد که گوشه‌های تیز، جای جوش روی فلزات و موارد مشابه را از بین ببرید و ظاهری صاف ایجاد کنید.
  • یکی از کاربردهای رایج این دستگاه، سنباده‌زنی و آماده‌سازی سطح کار پیش از پرداخت است. با استفاده از پد مخصوص سنباده، رنگ قدیمی یا نقاط زبر به‌راحتی از بین می‌روند. پدهای سنباده ارزان‌تر از تیغه‌های رنده هستند، به همین جهت قبل از رنده کردن سطح چوب، ابتدا آن را با فرز سنباده می‌زنند.
  • برش یکی از کارهایی است که با استفاده از فرز به‌راحتی قابل انجام است. با نصب ملحقات مختلف؛ سنگ، کاشی، بتون، فلز یا حتی مواد نرم‌تر مانند پلاستیک، چوب و PVC را می‌برند.
  • با نصب سری پولیش می‌توانید از آن برای پولیش زدن سطوح مختلف استفاده کنید.
  • با نصب سیم روی فرز زنگ‌زدگی روی سطوح فلزی را پاک کرده و برای کار ظاهری مات یا درخشان ایجاد کنید.
  • هم‌چنین با استفاده از صفحه‌های تیز کننده، از این دستگاه برای تیز کردن سریع انواع تیغه به کار می‌رود.

نمایندگی سنگ فرز بوش در تهران

نمایندگی سنگ فرز بوش در تهران عرضه کننده انواع سنگ فرز بوش می باشد که شما می توانید با بهترین کیفیت و با ارزان ترین نرخ بازار این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما