قیمت گرد بر 18 پارچه G641

قیمت گرد بر 18 پارچه G641، را در نازلترین نرخ ها توسط نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این محصولات ساختار ویژه ای دارند و از کاربرد های متنوعی بهره می برند. همچنین دارای دوام طولانی مدتی است که نیاز های مختلف کاربران را در بهترین شیوه ممکن تأمین می کند. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید:

قیمت گرد بر 18 پارچه G641

معرفی گرد بر 18 پارچه G641

گرد بر 18 پارچه G641، از طراحی ممتاز و منحصر به فردی بهره می برد که موجب شده تا مورد استقبال بسیاری از افراد قرار بگیرد. وظیفه اصلی این گردبر ها، سوراخ کاری و حفاری مورد نیاز بر روی سطوح متعدد می باشد. اجزای تشکیل دهنده این گرد بر 18 پارچه G641 حاوی ۹ عدد مته گرد بر د ابعاد گوناگون ۱۹، ۲۹، ۳۸، ۴۴، ۵۱، ۶۴، ۷۶، ۸۹ و ۱۰۲ میلی متر می باشد. از دیگر اقلام همراه این مجموعه گردبر، شامل ۲ عدد رابط مته گردبر و یک عدد آچار آلن می باشد. همه ی این اقلام داخل کیف دسته دار قرار دارند و نیاز شما را رفع می کنند. این مجموعه دارای استایل ویژه و متناسب با هر نوع کاربردی است.

قیمت گرد بر 18 پارچه G641

کاربرد های گرد بر 18 پارچه G641

همانطور که گفته شد مته این مجموعه گرد بر 18 پارچه G641 دارای انواع سایز های مختلف است تا هر‌ کدام را در یک موقعیت استفاده کنید. به طور کلی این محصولات برای سوراخ کاری مناسب انواع چوب، فلز، ام دی اف، سیمان، نئوپات و غیره کاربرد دارد. همچنین حفاری انواح سطوح پی وی سی و پلاستیک را فراهم می کند. دنداده های تیز و براده بردار این مته های گرد بر سوراخ کاری دقیق با سرعت نفوذ بالا در انواع این سطوح های نامبرده شده را ایجاد می کند. همچنین به شکل مستقیم بر روی بافت چوب و فلزات عمل می کند. این مته ها حتی قادر به برش آهن الات می باشند.

قیمت گرد بر 18 پارچه G641

ویژگی های گرد بر 18 پارچه G641

مجموعه تشکیل دهنده گرد بر 18 پارچه G641 دارای جنس مرغوب و بسیار مقاوم از HSS است. این جنس از فولاد تند بر و‌تیز بر است که نه تنها برش ویژه های را ایجاد می کند بلکه دارای ساختار بسیار مستحکم است. این محصولات دارای وزن 1500 گرم، ابعاد استاندارد بسته‌بندی 15*18 سانتی‌متر و وزن بسته‌بندی 1500 است. دندانه های اره ای این مته های گردبر طوری طراحی شده است که در کمترین زمان سوراخ کاری های خود را اعمال می کند.

قیمت گرد بر 18 پارچه G641

قیمت گرد بر

در وب سایت ما به صورت حضوری و آنلاین انواع و اقسام گردبر با برند های مشهور در ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصولات، با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما