قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا بسیار ارزان شد. این محصولات دارای کاربرد همان پیچ گوشتی های دستی معمولی است با این تفاوت که با استفاده نیروی الکتریکی قدرت زیادی را در باز و بسته کردن پیچ ها فراهم می کند.
این مدل از پیچ گوشتی برقی دارای طراحی خاص و یکسری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. در ادامه به معرفی بیشتر این قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE می پردازیم:

قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

معرفی پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE، ساخت کمپانی معتبر و محبوب آلمان است که فروش بالایی در بازار جهانی به خود کسب کرده است. این ابزار از طریق نیروی گشتاور عالی به وسیله حرکت های چکشی حتی بهتر از دریل ها را هم بر روی سطوح ایجاد می کند.
همچنین دارای طراحی ارگونمومیک است که در بیشتر کاربرد ها به خوبی نیاز همگان را به خوبی تأمین می کند. کارکرد با این پیچ گوشتی برقی بوش بسیار مطلوب و باکیفیت است و از وزن مناسب بهره می برد. این ابزار به وسیله نیروی برق مستقیم کار می کند که کار طولانی مدت را ارائه می دهد.

ویژگی قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE، از موتور قدرتمند با توان ۷۰۰ وات بهره می برد. همچنین دارای وزن استاندارد ۱۴۰۰ گرم و ابعاد مناسب 280x60x207 سانتی‌متر می باشد.
از دیگر ویژگی های ممتاز و فوق العاده این پیچ گوشتی برقی بوش محبوب مجهز بودن به گیربکس فلزی مرغوب، مجهز به گشتاور ۱۲ نیوتون متر، دارای سرعت آزاد حرکت ۴۵۰۰، مجهز به قابلیت راستگرد و چپ گرد، دارای دیمر کنترل سرعت، دارای سه نظام ۶ میلی متری و غیره.

قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

مزایای پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

  • پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE، برای ایجاد کار همیشگی و مداوم به سوییچ الکتریکی مجهز است.
  • کارکرد با این پیچ گوشتی بوش نه تنها با سرعت بالایی اتمام می یابد، بلکه مانع از خستگی زود هنگام کاربران خویش می شود.
  • تعمیر و نگهداری از این ابزار آلات بسیار آسان و مقرون به صرفه می باشد.
  • این محصول از قطعات تشکیل دهنده بسیار باکیفیت بهره می برد.
  • این پیچ‌ گوشتی در مدت زمان بسیار کوتاهی می تواند پیچ ها را باز یا بسته کند.

قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

کاربرد پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE، انواع و اقسام پیچ ها بزرگ و کوچک با باز و بسته می کند. برای همین کاربرد های متعددی در منازل، کارخانه، کارخانه جات و غیره می باشد. همچنین برای انواع مشاغل مختلف مانند لوله کشی های ساختمان، برق کشی، گاز کشی دیگر تأسیسات مناسب و ایده آل می باشد.

قیمت پیچ گوشتی برقی بوش GSR 6-45 TE

قیمت پیچ گوشتی برقی بوش

انواع و اقسام مدل ها با برند های معتبر و محبوب پیچ گوشتی برقی در فروشگاه آنلاین ما به فروش می رسد که دارای قیمت بسیار مقرون به صرفه است. با این حال در صورت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش ارزان قیمت هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما