قیمت و مشخصات موتور برق المکس ژاپن اصل

قیمت و مشخصات موتور برق المکس ژاپن اصل با گارانتی معتبر کشور سازنده از هم اکنون در وب سایت ما موجود است. این موتور برق با کیفیت و طول عمر طولانی  را از ما با قیمت مناسب خریداری نمایید.

انواع موتور برق بر اساس سوخت

انواع موتور برق بر اساس سوخت، به سه دسته ی زیر تقسیم بندی می شود. مزایا و معایب هر کدام از مدل های مختلف در روبروی آن نوشته شده است.

  • موتور برق بنزینی: این موتور برق، برای بازه های زمانی زیاد کاربرد دارد. سوخت آن به آسانی پیدا می شود و به همین دلیل بسیار محبوب است.
  • موتور برق گازوئیلی: سوخت این نوع موتور برق، گازوئیل است.
  • موتور برق گازی: این نوع موتور برق تنوع مدل کمتری دارد و با گاز کار می کند.

موتور برق المکس ژاپن اصل

مشخصات موتور برق المکس ژاپن اصل

مشخصات موتور برق المکس ژاپن اصل، به طور کلی به مدار الکتریکی، موتور و ژنراتور و سرهم بندی کردن بر روی شاسی مربوط می شود. همه موتور برق های المکس Elemax ژاپن اصل، دارای ژنراتورهای فوجی Fuji ژاپنی، موتور هوندا ژاپنی اصل و مدار الکتریکی ژاپنی هستند. این موتور برق ها در ژاپن سرهم بندی (کوپله) می شوند.

مدل های موتور برق المکس ژاپن اصل

مدل های موتور برق المکس ژاپن اصل فراوان هستند. این محصول در مدل های متعددی به بازار عرضه می شود. در زیر می توانید مواردی از این مدل ها را مشاهده کنید.

  • ژنراتور (موتور برق) 900 وات المکس ژاپن با موتور هوندا مدل SHX1000
  • ژنراتور (موتور برق) 1700 وات المکس ژاپن با موتور هوندا مدل SH2000
  • ژنراتور (موتور برق) 3200 وات المکس ژاپن با موتور هوندا مدل SH4600
  • ژنراتور (موتور برق) 5300 وات المکس ژاپن با موتور هوندا مدل SH6500

همان طور که گفته شد، موتور برق المکس دارای مدل های مختلفی است. برای آشنایی بیشتر با مشخصات و قیمت موتور برق المکس ژاپن اصل و خرید محصول با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما