قیمت و مشخصات مته دیوار سایز 8 میلی متر

قیمت و مشخصات مته دیوار را می توانید در تجهیزات کشاورزی آریا مطلع شوید و آن را با ارزان ترین نرخ بازار از طریق شماره های درج شده در وب سایت به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

قیمت و مشخصات مته دیوار سایز 8 میلی متر

کاربرد مته دیوار سایز 8 میلی متر

مته یکی از محصولات پر کاربرد می باشد که در انواع مختلفی تولید و روانه بازار می شود امروز ما می خواهیم در مورد مته دیوار صحبت کنیم و کارایی آن را برای شما در متن زیر توضیح دهییم. كاربرد اصلی مته را مي توان به طور كلی در ايجاد سوراخ در سطوح مختلف و در سايز های مختلف از نظر قطر و طول يا عمق قلمداد كرد.
مته ها بر روي دستگاه هاي مختلفی نظير دريل ها، دستگاه هاي تراشكاري، فرزهای مينياتوری و … متصل مي شوند و از گونه اقلام مصرفي به شمار مي آيند. حتي در صورتی كه متريال مته از بهترين نوع هم باشد، باز هم از كالاهای مصرفی بوده و در نهايت پس از مصرف اصطلاحا كند مي شود و به اتمام مي رسد. تفاوت مته ها از نظر جنس با متريال خوب و معمولي تنها در تعداد سوراخ هايي كه مي شود با هر مته ايجاد نمود مشخص مي شود و طول عمر هر مدل به متريال آن بستگی دارد.

مشخصات و ویژگی های مته دیوار سایز 8 میلی متر

  • مته الماسه دیوار سایز ۸ میلیمتر توسن محصولی دیگر از شرکت توسن بوده و ساخت کشور چین می باشد.
  • ابعاد این مته ۸ ×۱۵۰ میلیمتر بوده و ساخته شده از فولاد تند بر با سختی بسیار بالا است.
  • این ابزار قابلیت استفاده در انواع جنس های نرم و سخت را داراست. از دیگر ویژگی های این محصول سوراخکاری سریع در مقایسه با سایر برندها و چقرمگی بالا برای جلوگیری از لب پر شدن و شکستن مته می باشد.
  • در ساخت این ابزار، طراحی ارگونومیک لحاظ شده است که باعث سهولت کاربری می‌شود و کار با آن را برای کاربر آسان می‌کند.
  • همچنین تولید این محصول با استفاده از قطعات و مواد اولیه مرغوب انجام شده است.

قیمت و مشخصات مته دیوار

برای دریافت قیمت و مشخصات مته دیوار می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت از این محصول مطلع شوید و آن را با ارزان ترین نرخ بازار به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما