قیمت هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

قیمت هیلتی 7 کیلویی ماکیتا در نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا بسیار ارزان شد. این ابزارآلات کاربرد های متعددی دارند و از ساختار منحصر به فردی نیز تشکیل شده اند. همچنین دارای ویژگی های خاصی هستند که در بهترین شیوه ممکن نیاز های کاربران را تأمین می کنند. جهت آشنایی بیشتر با هیلتی 7 کیلویی ماکیتا همراه ما باشید:

قیمت هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

معرفی هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

هیلتی 7 کیلویی ماکیتا دارای طراحی ارگونومیک و جم و جور است که از عملکرد بی همتایی بهره می برد‌. ماکیتا یک برند معتبر و اولین تولید کننده ابزار های الکتریکی در ژاپن است که سابقه طولانی مدتی دارد.
محصولات این مارک مطرح ویژه محصولات متنوع خود را به صورت ویژه و قابل حمل طراحی کرده است.
این هلتی ماکیتا برترین و مناسب ترین ابزار برای کار و صنعت می باشد که کارکرد درست و ساده ای دارد. این محصول یک ابزار موتوری است که انرژی مورد نیاز خود را از برق تأمین می کند. ضربه های وارد شده از طریق این هلتی به وسیله یک مته قدرتمند اعمال می شود که سرعت بالایی دارد.

قیمت هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

ویژگی های هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

هیلتی 7 کیلویی ماکیتا، انرژی الکتریکی را به انرژی ضربه ای با قدرت بالایی می کند. این هلتی دارای توان فوق العاده به میزان ۷۲۰ وات است که از ولتاژ ورودی به مقدار ۲۲۰_۲۴۰ وات بهره می برد. سرعت گردش آزاد این محصول دارای 0-1200 / 0-2900 دور بر دقیقه و از سیستم گردش راست گرد , چپ گرد بهره می برد.
به علاوه از نرخ ضربه به میزان عالی 0-24000 / 0-58000 ضربه در دقیقه مجهز است و دارای موتور 6.6 آمپری و گیربکس دو وضعیتی می باشد. از دیگر ویژگی های این هلتی دارا بودن ابعاد مناسب 38 × 23 × 7 سانتی‌ متر می باشد.

مزایای هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

  • هیلتی 7 کیلویی ماکیتا، از طراحی و وزن استاندارد بهره می برد که مانع از خستگی زود هنگام در‌حین کار می شود.
  • این ابزار از قابلیت کنترل سرعت بهره می برد تا کارکرد مورد نیاز خود را به صورت ایده آل اعمال کنید.
  • هیلتی 7 کیلویی ماکیتا دارای قطعات تشکیل دهنده مرغوب و مستحکم است که ماندگاری طولانی مدتی نیز دارد
  • از لحاظ مصرف انرژی محصولی اقتصادی و مقرون به صرفه می باشد.

قیمت هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

کاربرد هلتی ۷ کیلویی ماکیتا

هیلتی 7 کیلویی ماکیتا به طور کلی برای کار های ساختمان و تخریب های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای که ابزار مناسبی برای برداشت دیوار های نیمه کاره، برای عبور لوله ها پشت دیوارها، شیار زنی کاشی ها و غیره می باشد.
همچنین میزان سوراخ کاری با قطور های متعدد را بر روی سطوح فراهم می کند. از این رو دارای حداکثر قطر سوراخکاری در چوب: 25 (سرعت پایین) و 40 (سرعت بالا) میلی‌متر، حداکثر قطر سوراخکاری در فلز: 13 (سرعت پایین) و 8 (سرعت بالا) میلی‌متر و حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح: 20 میلی‌متر می باشد.

قیمت هیلتی 7 کیلویی ماکیتا

قیمت هلتی ماکیتا

جهت کسب اطلاعات در مورد انواع هلتی های ماکیتا در وب سایت ما و سفارش حضوری یا آنلاین به صورت بسیار ارزان هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما