قیمت مینی سنگ بوش مدل gws8-115

قیمت مینی سنگ بوش مدل gws8-115 در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا ارزان شد. این محصولات وسیله ای برای کارهای مختلف هستند که از اجزای مهم و مرغوب تشکیل شده اند. موتور این محصول به وسیله نیروی الکتریکی کار می کند که قدرت بسیار بالایی دارد. همچنین دارای ویژگی های منحصر به فردی است که نیاز همگان را تأمین می کند. جهت آشنایی بیشتر با مینی سنگ بوش مدل gws8-115 همراه ما باشید:

قیمت مینی سنگ بوش مدل gws8-115

معرفی مینی سنگ بوش مدل gws8-115

مینی سنگ بوش مدل gws8-115 دستگاهی برای برش سطوح مختلف می باشد که از عملکرد ویژه و باکیفیت بهره می برد.
این دستگاه از کاربرد های متعدد و چند منظوره بهره می برد و برای همین مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. همچنین ساخت کمپانی معتبر چینی است که آن را به صورت مبتکرانه و ایده آل طراحی کرده است.
صفحه‌ این مینی سنگ بوش دارای ابعاد کوچک و جمع و جور است و‌انرژی مورد نیاز خود را به وسیله برق اصلی تأمین می کند.
از مزایای این دستگاه ابعاد جمع و جور و وزن بسیار سبک آن است که استفاده را بسیار آسان و خوش دست کرده است.

ویژگی مینی سنگ بوش مدل gws8-115

مینی سنگ بوش مدل gws8-115، از یک موتور قدرتمند با توان ۱۸۰۰ واتی بهره می‌ برد. این موتور قدرتمند دارای حرکت صفحه دستگاه به مقدار قدرت ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه می باشد. صفحه سنگ استفاده شده در مینی فرز ها باید‌ مناسب باشد.
این صفحات دارای دو ویژگی خاص برش و ساب است که متناسب با مدل مینی فرز انتخاب می شوند.
برای همین سایز صفحه مناسب با این مینی سنگ بوش مدل gws8-115، باید دارای قطر ۱۱۵ میلی متر باشد.
این صفحه را می توانید به راحتی جابه جایی و عوض کنید. ابعاد استاندارد این مینی فرز بوش به میزان 286*106 میلی متر و وزن مناسب ۱.۶ کیلوگرم می باشد.

قیمت مینی سنگ بوش مدل gws8-115

مزایای مینی سنگ بوش مدل gws8-115

مینی سنگ بوش مدل gws8-115، برای راحتی بیشتر کاربران از دو موقعیت راست گر و چپ گر بهره می برد. همچنین برای افزایش سطح ایمنی همگان به گارد محافظ مجهز می باشد. همچنین به دلیل ابعاد مناسب و وزن کمی که دارد می توانید به راحتی برای کار ها در مکان های محدود و تنگ از آن استفاده کنید.
ابزار های جانبی و قطعات تشکیل دهنده مینی سنگ بوش مدل gws8-115، دارای جنس مرغوب و ماندگار می باشد که عمر طولانی مدتی دارد. همچنین دارای تعویض ساده و تعمیر مقرون به صرفه قطعات می باشد.

قیمت مینی سنگ بوش مدل gws8-115

کاربرد مینی سنگ بوش مدل gws8-115،

مینی سنگ بوش مدل gws8-115، دارای کاربرد های گوناگون مانند برش و ساب انواع سطوح متعدد مانند سنگ و فلز، پلاستیک، کاشی و غیره می باشد.
حتی تیز کردن انواع ابزار آلات را هم نیز به خوبی فراهم می کند. به علاوه مدل مناسبی جهت باز سازی یا نوسازی مصالح ساختمانی و حتی قطعات چوبی می باشد.
از دیگر کاربرد های مختلف این مینی سنگ بوش در ظریف کاری انواع سطوح و غیره می باشد.

قیمت مینی سنگ بوش مدل gws8-115

قیمت مینی سنگ

مینی سنگ ها ابزار هایی هستند که از عملکرد کاربردی و ایده آل بهره می برند. این ابزارآلات دارای انواع مارک های معتبر و انواع ویژگی های متعدد است که در نمایندگی های ما با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسند. جهت خرید ارزان قیمت این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما