قیمت مته هیلتی چهار شیار

قیمت مته هیلتی چهار شیار در ارزان ترین نرخ ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید.
این محصولات دارای طراحی ویژه و منحصر به فردی است که نیازهای سوراخ کاری را در سطوح مختلف در بهترین شیوه ممکن اعمال می کند. این مته ها دارای انواع مدل ها و ساختار های مختلف است که فروش بالایی به خود کسب کرده اند. با ما همراه باشید تا به شرح بیشتر مته هیلتی چهار شیار بپردازیم:

قیمت مته هیلتی چهار شیار

معرفی مته هیلتی چهار شیار

مته هیلتی چهار شیار یکی از تجهیزات اصلی دستگاه های دریل و سوراخ کاری است که در انواع جنس های مختلف موجود می باشد. یکی از این مدل ها مته هیلتی چهار شیاره از جنس الماسه است. ساختار این مته به گونه ای است که سر آن زایده هایی موجود است که به الماسه مشهور است. لازم به ذکر است بدانید برای استفاده از این مدل مته باید دستگاه دریل را در حالت چکشی تنظیم کنید.این محصول دارای طراحی بی نظیر و کارایی عالی است که توانسته است عمر طولانی و ماندگاری را فراهم کند. برای همین مورد رضایت کاربران زیادی قرار گرفته است.

ویژگی های مته هیلتی چهار شیار

مته هیلتی چهار شیار که برای شما معرفی می کنیم دارای جنس مستحکم و مقاوم است. همچنین از لحاظ مکانیکی از سری دسته ابزار الات برشی می باشد.
این مته دارای قطر به میزان سایز ۱۶ میلی متر، طول ۱۵ ، ۲۰ و ۴۰ سانتی متر که از این مقدار به میزان طول ۶ سانتی متر در داخل قلم دان تعبیه شده است و بقیه آن برای کارگیر مته می باشد. قابلیت استفاده این محصول مخصوص و متناسب با دستگاه های دریل سه نظام چهار شیار هیلتی می باشد. این مته هیلتی چهار شیار بدون بسته بندی و به صورت تکی ارائه می گردد.

قیمت مته هیلتی چهار شیار

مزایای مته هیلتی چهار شیار

مته هیلتی چهار شیار دارای اشکال یکنواخت و محکم و بدون نقص است که از عکس العمل سریع و برنده بهره می برد. به دلیل مقاومت عالی در برابر فشار ها، این مته می تواند مدت زمان زیادی بدون تعویض و جابه جایی مورد استفاده همگان قرار می گیرد.
به علاوه دارای قدرت و نفوذ بسیار باکیفیتی است که در کمترین زمان ممکن نیازهای مختلف کاربران را تأمین می کند. این مدل از مته هیلتی چهار شیار الماسه در مقایسه با مته های معمولی از کارایی و عملکرد بسیار عالی بهره می برد.

قیمت مته هیلتی چهار شیار

کاربرد مته هیلتی چهار شیار

مته هیلتی چهار شیار با قابلیت نصب ساده و بی درد سر بر روی دستگاه های دریل، از کاربرد های فراوانی در بسیاری از سطوح متعدد بهره می برد.
این مدل از مته ها مناسب انواع سطوح و مصالح ساختمانی از جمله بتن، سنگ، سرامیک، سیمان ، بتن مسلح و گرانیت می باشد. در نتیجه مدل مناسبی برای مصارف ساختمانی و صنعتی می باشد.

قیمت مته هیلتی چهار شیار

قیمت مته هیلتی

در فروشگاه آنلاین ما مته هیلتی در انواع ویژگی ها و جنس های گوناگون در ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و آنلاین هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما