قیمت مته استیل اینکو سایز 3

قیمت مته استیل اینکو سایز 3 را تنها و تنها در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا با ارزان ترین نرخ ها دریافت کنید. این مته ها از ابزارالات دستگاه های سوراخ کاری است که در فروشگاه ما در انواع برند ها، سایز ها و جنس های مختلف پیدا می شود. همچنین دارای مزایای فوق العاده ای هستند که در بهترین شیوه ممکن جوابگوی نیاز های مختلف کاربران می باشند. با ما همراه باشید تا به شرح یکی از محبوب ترین آن ها، مته استیل اینکو سایز 3 بپردازیم:

قیمت مته استیل اینکو سایز 3

معرفی مته استیل اینکو سایز 3

استیل اینکو یکی از مارک های معروف آمریکایی است که محصولات آن در کشور چین تولید و طراحی می شوند. مته استیل اینکو سایز 3 یکی از ابزارهای صنعتی ساخت این کمپانی ماهر است که دارای عملکرد بسیار رضایت بخشی می باشد.
برای همین مورد استقبال همگان قرار گرفته است. به طور کلی این مته ها هم همانند دستگاه های حفاری و سوراخ کاری در مدل های متعددی تولید می شوند. این مته استیل اینکو سایز 3 دارای ساختار و طراحی ارگونومیک است و دارای کاربرد های زیادی در صورت اتصال به دستگاه دریل می باشد.

قیمت مته استیل اینکو سایز 3

ویژگی های مته استیل اینکو سایز 3

مته استیل اینکو سایز 3 دارای شکل ساخته شده از آلیاژ مرغوب و باکیفیت است که جنس محکمی دارد. طول ساختار کلی این مته برابر است با به میزان ۶۱ میلی متر و طول موقعیت شیار دار آن یعنی قسمت مارپیچ و قابل استفاده آن نیز به میزان ۳۳ میلی متر طراحی شده است.
همچنین مته استیل اینکو سایز 3 به دو شیار مجهز است و از سیستم مته گیر کاربردی بهره می برد. این مته دارای ابعاد استاندارد و وزن به مقدار ۲ گرم است. زاویه سر به میزان ۱۱۸ درجه در این مدل از مته سوراخ کاری به ارزش های آن افزوده است.

مزایای مته استیل اینکو سایز 3

مته استیل اینکو سایز 3 مزایای شگفت انگیز و فوق العاده ای دارد. جنس بدنه ساخته شده این محصول به گونه ای است که در مقابل سایش، خوردگی، فرسایش، اصطکاک و غیره دوام بسیار خوبی دارد. همین امر موجب می شود که در اثر کارکرد های زیاد و استفاده طولانی مدت، عملکرد باکیفیت خود را نیز از دست ندهد.
ویژگی سیستم مته گیر این محصول به صورت کاربردی ساخته شده است تا قابلیت نصب و راه اندازی آن بر روی دستگاه های دریل بسیار ساده و در عین حال سریع انجام گیرد. همچنین شیار آن باعث افزایش میزان سوراخ کاری بر روی سطوح مربوطه می شود.

قیمت مته استیل اینکو سایز 3

کاربرد مته استیل اینکو سایز 3

مته استیل اینکو سایز 3 یکی از ابزار الات صنعتی بسیار پرکاربرد و کارآمد است که سرعت بالایی دارد.
این محصول عمل سوراخ کاری و حفاری را بر روی انواع سطح ها مانند فلزات، آهن، آلومینیوم و غیره اعمال می کند. به عبارتی دیگر برای فلز های سنگینی که نیاز به برش قدرتمند دارند، این مدل از مته می تواند بسیار مفید عمل کند.

قیمت مته استیل

در وب سایت ما انواع مته استیل در مدل های متعدد با نرخ بسیاز مقرون به صرفه به فروش می رسد. جهت خرید ارزان قیمت این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما