قیمت سنگ فرز دیوالت DWE492

قیمت سنگ فرز دیوالت DWE492 با بهترین کیفیت را می توانید در وب سایت اینترنتی ما به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده در وب سایت خریداری نمایید.

قیمت سنگ فرز دیوالت DWE492

کاربرد سنگ فرز دیوالت DWE492

سنگ فرز دیوالت مدل DWE492 با بهترین کیفیت تولید و روانه بازار شده است. این سنگ فرز موتور  2200 واتی عرضه می شود که موتور این دستگاه صفحه فرز را با سرعت 6500 دور بر دقیقه به گردش می آورد. فرز سنگبری دیوالت مدل DWE492 دارای سرعت و دقت بالایی است.
در فرزها  قدرت موتور و سرعت گردش صفحه‌ی دستگاه اهمیت بسیاری دارد. این فرز سنگبری دارای صفحه ای با قطر 230 میلیمتر و وزنی معادل 5.5کیلوگرم می باشد، که یک فرز سنگین وزن می باشد.
یکی از ویژگی های مهم فرز DWE492 دیوالت دسته کمکی دو حالته آن است که کاربر برحسب نیاز خود می تواند آن را در دو حالت مختلف بر روی دستگاه نصب کند.دستگاه های فرز در دو مدل برش یا ساب تولید می شوند که با توجه به صفحه ای که به دستگاه بسته می شود  عمل برش یا سنباده انجام می شود. از  فرزها در برش سنگ و فلزات و پرداخت فلزات استفاده می شود

مزایایی سنگ فرز دیوالت DWE492

  • کیفیت ساخت عالی
  •  سیستم ضد گرد و غبار جهت افزایش عمر
  • مناسب برای برش انواع قطعات
  • دارای قفل اسپیندل
  • قابلیت نصب دسته‌ی کمکی در دو موقعیت

قیمت سنگ فرز دیوالت DWE492

برای دریافت قیمت روز سنگ فرز دیوالت DWE492 می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما