قیمت دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950

قیمت دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 در ارزان ترین نرخ ها و باکیفیت ترین عملکرد ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید.
این محصول دارای طراحی و ابعاد استاندارد است که توسط کمپانی ماکیتا معروف ساخته و پرداخته شده است. این برند محصولات خود را به کلی مزایای شگفت انگیز و ویژگی های خاص مجهز کرده است. با ما باشید تا با دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 بیشتر آشنا شوید:

قیمت دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950

معرفی دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950

دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 یکی از محصولات پرفروش و محبوب است که موتور جوش های سنگین و بزرگ جای خود را به این محصول داده اند.
بر روی قسمت بالایی بدنه سبز آبی رنگ این دستگاه جوش کاری صفحه نمایشگر دیجیتالی به چشم می خورد که اطلاعات مشخصی را به نمایش می گذارد. به این معنی که میزان آمپر تنظیم شده را می توانید از طریق آن مشاهده کنید.
کارایی ساده، عملکرد عالی، کیفیت ساخت بالا، جنس بدنه ماندگار و غیره از مزایای رایج این دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 می باشد.

ویژگی دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950

دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950، مجهز به دو ولوم می باشد که از ابعاد استاندارد و جمع و جور تشکیل شده است. همچنین دارای ۲۷۰ ولت و موتور DC می باشد.
قدرت آمپر این دستگاه جوشکاری به میزان 300ML می باشد و از سری دسته های اینورتر می باشد.

 

مزایای دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950

دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 دارای جنس بدنه از فلز مستحکم و مرغوب است که در مقابل فشار و ضربه های متعدد بسیار دوام می آورد.
همچنین مدل جوشکاری یکنواخت و مستحکمی را در سطح متعدد فراهم می کند. این دستگاه دارای طراحی ارگونومیک و وزن سبک است که امکان جابه جایی و حمل را بسیار ساده تر می کند. از مزایای مهم و مفید دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی آن در کنار عملکرد کم صدای آن می باشد. این دستگاه دارای قدرت موتور ۹۵۰ میلی آمپر است که عملکرد جوشکاری را بسیار آسان و سریع می کند.
بر روی بدنه این موتور جوش یک دسته نرم و خوش دست تعبیه شده است که استفاده و حمل را برای کاربران خود نیز تسهیل می بخشد.

کاربرد دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950

دستگاه جوش ماکیتا مدل ARC-950 برای کاربرد های خانگی، صنعتی، کارخانه جات و تعمیرگاه های مختلف است.
به گونه ای که اتصال دائم و همیشگی دو قطعه فلزی و‌ چسبیدن آن ها را فراهم می کند. این محصول عمل جوش کاری الکترودهای سایز 1.6 ، 2.5 ، 3.2 بسیار مناسب می باشد. با این همه مزایای و کاربرد های عالی این دستگاه جوش کاری ماکیتا می تواند کاربران خویش را راضی نگه دارد.

قیمت دستگاه جوش ماکیتا

برای کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری و آنلاین ارزان ترین دستگاه جوش ماکیتا می توانید با کارشناسان بخش فروش ما از از طریق شماره های درج شده اقدام کنید. علاوه براین انواع دستگاه های جوش اینورتر با برند های مشهور به فروش می رسد که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما