قیمت و مشخصات دریل چکشی ماکیتا HR2470

قیمت و مشخصات دریل چکشی ماکیتا HR2470 در این سایت در اختیار شما قرار خواهد گرفت. جهت خرید و فروش این انواع دریل چکشی میتوانید با ما تماس بگیرید. در ادامه به توضیحات بیشتر این محصول میپردازیم:

معرفی دریل چکشی ماکیتا HR2470

این مدل دریل با وزن 3 کیلوگرم و ابعاد 21.5×8.5×39.5 سانتی‌متر، یک دریل ضربه‌ای با قدرت 780 وات است. سرعت این دریل در حالت بدون بار تا 1100 دور بر دقیقه می‌رسد و دارای قابلیت کنترل سرعت است. این دستگاه هم برای کارهای تجاری و هم برای استفاده در اماکن صنعتی مناسب است و نرخ ضربه آن تا 4500 ضربه در دقیقه می‌رسد. این دریل توانایی سوراخ‌کاری در چوب، فلز و بتون را دارد و حداکثر قطر سوراخ در این چوب، فلز و مصالح، به ترتیب 32، 13 و 24 میلی‌متر است و برای تعویض مته نیازی به آچار ندارد. مدل HR2470 یک دریل معمولی-ضربه‌ای مناسب جهت کار در بسیاری از مشاغل به شمار می‌آید.

دریل چکشی ماکیتا HP2470 +

قطعا این مدل‌ها باهدف تأمین نظر مشتری و باقابلیت‌های مختلف طراحی و تولید می‌شوند. خریدار با در نظر گرفتن مشخصاتی چون اندازه، قدرت و لوازم جانبی دستگاه در کنار شکل ظاهری و برند آن، اقدام به انتخاب و خرید دریل برقی موردنیاز خود می‌کند. در خصوص دریل‌های چکشی و ضربه‌ای که بیشتر برای امور صنعتی کاربرد دارند نیز به همین روال عمل می‌شود. به‌خصوص کسانی که در مشاغلی چون آهنگری، کارگاه‌های ساختمانی و کار با بتون و مشتقات آن هستند، برای خرید دریل مورداستفاده خود، جدای از مشخصه‌هایی که ذکر شد به دنبال دستگاهی کارآمد و پرتوان هستند که در کنار قدرت و سرعت مناسب، عمر طولانی داشته باشد.

دریل چکشی ماکیتا HP2470 +

آیا میدانید دریل چکشی ماکیتا ساخت کجاست؟

شرکت «ماکیتا» در سال 1915 توسط «موسابورا ماکیتا» تاسیس شد. در سال 1945 و زمان جنگ جهانی دوم کارخانه‌ی ماکیتا به شهر «آنجو» واقع در ایالت «سیمیوشی چو» منتقل کرد تا از حملات هوایی متفقین در امان باشد. در سال 1958 ماکیتا اولین ابزار الکتریکی خود را که یک رنده‌ی برقی بود، تولید کرد. در واقع این رنده، اولین رنده‌ی الکتریکی ژاپنی نیز بود.

 

در سال 1969 این شرکت با معرفی اولین دریل شارژی دنیا نام خود را به‌عنوان اولین سازنده‌ی این محصول ثبت کرد. یک قرن تجربه‌ی ماکیتا و تثبیت کردن نام این شرکت به‌عنوان سازنده‌ای قابل اطمینان باعث محبوبیت این برند در بین خریداران شده است.

حتی انواع چکشی این دریل‌های شارژی هم در ابعاد بسیار کوچک وجود دارند.دریل HR2470 از شرکت ماکیتا نیروی خود را از طریق برق شهری تامین می‌کند. بیشینه سرعت دوران این دریل 1100 دور بر دقیقه است. این دریل توانایی چرخش در دو جهت را دارد. با استفاده از این دریل قادر خواهید بود سوراخ‌هایی حداکثر با قطر 13 میلی‌متر در فلز و 24 میلی‌متر در سیمان یا مصالح مشابه، ایجاد کنید. این دریل با داشتن قابلیت چکش تخریبی با توان 780 وات دریلی مناسب برای مصارف تجاری و صنعتی است.

 

دریل چکشی ماکیتا HP2470 +

مشخصات فنی:

مشخصات
منبع تغذيه برقی
کیف حمل بله
تعداد ضربه در دقیقه 0-4500
توان 780 وات
کنترل سرعت دارد
سرعت در حال بی باری 0-1100 دور در دقیقه
ظرفیت سوراخکاری در فلز 13 میلی متر
کاربرد ابزار عمومی صنعتی
ظرفیت سوراخکاري در مصالح 24 میلیمتر
ولتاژ ورودی 220 ولت
برند ماکیتا
وزن (کیلوگرم) 2.6

مشاهده همین محصول در وبسایت شرکت سازنده

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما