قیمت دریل هیلتی te70

قیمت دریل هیلتی te70 را تنها و تنها در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا در هر کجای ایران که باشید دریافت کنید.
این محصولات جزء ابزار آلات مهم در هر حایی می باشد که عملکرد سوراخ کار مطمئنی دارد.همچنین دارای طراحی بی نظیر است که به یکسری ویژگی های کاربردی مجهز می باشد. جهت آشنایی بیشتر با این دریل هیلتی مدل te70 همراه ما باشید:

قیمت دریل هیلتی te70

معرفی دریل هیلتی te70

دریل هیلتی te70، یکی از محصولات پرفروش کمپانی شناخته شده هیلتی می باشد که از سری دسته های دریل دوگانه و دریل پنج شیار می باشد.
این محصول دارای طراحی، ابعاد و وزن استاندارد است که مدیریت کاربردها را برای شما تسهیل می بخشد‌. سوراخ کاری از طریق این دریل هیلتی te70 در دو‌موقعیت تخریب و سوراخ کاری ضربه ای و سوراخ کاری دورانی می باشد.
میزان سوراخکاری هر سطوح نسبت به همدیگر متفاوت است. جنس بدنه این محصول از فیبر کلاس فوق العاده مستحکم است که در برابر فشار های متعدد دوام ابزار را تضمین می کند.
عملکرد اصلی این مدل از دریل هلتی این است که در مواقع گردش بر روی سطوح قابلیت چکشی و ضربه زدن را فراهم می کند.

قیمت دریل هیلتی te70

ویژگی های دریل هیلتی te70

میزان سوراخ کاری دریل هیلتی te70 دارای قطر 12-45 میلی‌متر می باشد که حتی از عمق های خیلی زیاد و سنگین هم پشتیبانی می کند.
این دریل قابلیت سازگاری با مته های فنری ۴۰_۸۰ میلی متر و مته های قوطی گیر به میزان ۲۴_۴۰ میلی متر می باشد. با نصب مته های پنج شیار بر روی این محصول امکان سوراخ‌ کاری بر روی سطوح تا ۴۵ میلی متر فراهم است.
با تنظیم دریل بر حالت چکشی امکان ضربه ها بر روی سطوح به صورت عمودی نیز ارائه می شود. تعداد ضربه ها در این دریل هیلتی te70 به میزان ۲۷۶۰ ضربه در دقیقه می باشد. همچنین این محصول دارای وزن ۷ کیلوگرم می باشد.

 

قیمت دریل هیلتی te70

مزایای دریل هیلتی te70

  • کنترل زیادی در کاربرد ها از طریق دریل هیلتی te70 فراهم می باشد.
  • برای فراهم کردن ایمنی و تضمین آن برای اپراتور به کلاچ ایمنی مجهز می باشد.
  • در مواقع کاربرد به وسیله این دریل هیلتی پایین ترین ضربه و لرزش را ارائه می دهد.
  • این محصول دارای سیستم حذف گرد و غبار به میزان ۹۵ درصد می باشد.
  • برای تنظیم میزان سرعت و کارایی مناسب و ساده این دریل هیلتی مدل te70 به کلید دیمر دار نیز مجهز می باشد.
  • این دریل از منبع تغذیه برق بهره می برد که از صرفه جویی انرژی بهره می برد.

قیمت دریل هیلتی te70

کاربرد دریل هیلتی te70

دریل هیلتی te70 دارای کاربرد های زیادی می باشد. این ابزار ضربه های متعددی را بر روی مصالح ساختمانی، بتن کاری، سنگ های مختلف طبیعی و دیگر مصالح بنایی را به خوبی وارد می کند. برای همین یک محصول ایده آل برای کارگران ساختمانی، پیمانکاران، مشاغل مختلف تأسیسات برق، لوله کشی، تأسیسات مکانیکی و تعمیرگاه ها مختلف می باشد.

قیمت دریل هیلتی te70

قیمت دریل هیلتی te70

دریل هیلتی te70 یکی از محصولات پرطرفدار است که با ارزان ترین قیمت ها توسط بازرگانی ما به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش حضوری یا آنلاین هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس برقرار کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما