قیمت دریل هیلتی بوش GBH 2-28 DRE

قیمت دریل هیلتی بوش  GBH 2-28 DRE، را در نرخ خیلی پایین با کیفیت عالی تنها از طریق فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا پیدا کنید.
این محصول جزء جدید ترین ها و محبوب ترین ها است که در بسیاری از مصارف مختلف خانگی، مشاغل گوناگون، مصالح‌سازی و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.
همچنین دارای ویژگی حفاری بسیار قدرتمند است که در بیشتر مواقع به کمک کاربران خویش می آید. با ما باشید تا با این دریل بتن کن هلتی بوش مدل  GBH 2-28 DRE بیشتر آشنایی پیدا کنید:

قیمت دریل هیلتی بوش GBH 2-28 DRE

معرفی دریل هلتی بوش مدل  GBH 2-28 DRE

دریل هلتی بوش مدل  GBH 2-28 DRE، از سری دسته های بتن کن چکشی می باشد که به دلیل قدرت بالایی که دارد. مورد استقبال کاربران خویش قرار گرفته است.
این که آیا شما در حال کار بر روی یک پروژه جدی بازسازی مصالح خانه خود هستید یا فقط باید برخی از قسمت های خانه یا اماکن مختلف دیگر خود را تخذیب کنید، این مدل دریل بسیار سبک بسیار لازم و حتی الزامی می باشد.
این دریل مجهز به قدرت فوق العاده عالی تا ۸۸۰ وات بوده که این قدرت برای هرکاری مناسب خواهد بود. همچنین دارای تنظیم سرعت سود است تا برس و بتن کندن هر سطوحی که می خواهید دقیقا همانطور باشد.

همچنین پیدا کردن یک دریل چکشی مناسب که بتواند با قابلیت اعتماد بالا بیشتر سطوح های متعدد را سوراخ کاری کند کار دشوار است.
خوشبختانه ، فروشگاه اینترنتی ما انواع و اقسام مدل های دریل و هلتی بی سیم و سیمی را ارائه می دهد که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد.

ویژگی های دریل هلتی بوش مدل  GBH 2-28 DRE

برای کار کردن با این نوع دریل هلتی بوش مدل GBH 2-28 DRE حتما باید منبع تغذیه برق شهری در دسترس باشد.
ازهمین رو دارای مصرف انرژی مقرون به صرفه تا ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت است. این دریل منحصر بفرد قدرت رقابت با توانایی عالی خود را با همتایان سیمدار خود را دارد.
همچنین این دریل چکشی از مدل های ضربه ای توانمند می باشد که وظیفه خوبی را در پیش گرفتن بیشتر کارهای اساسی انجام می دهند و روشی محکم برای انجام کار در محل کار هنگام برق رسانی ارائه می دهند.

دریل هلتی بوش مدل بتن کن ضربه ای، دارای قابلیت کنترل سرعت است تا قوی ترین و قابل اطمینان ترین عملکرد را در بازار ارائه دهد.

این نوع هلتی سیمی دارای نرخ ضربه تا میزان ۴۰۰۰ ضربه در دقیقه است که از سیستم گردش راست گرد و چپ گرد بهره می برد.
از همین رو برای سوراخکاری سریع و دقیق طراحی شده است تا هر نوع مته ای بر روی آن به راحتی قابل نصب باشد.
به علاوه عملکرد کارآمد تقریباً تضمین می شود.

مزایای دریل هلتی بوش مدل  GBH 2-28 DRE

  • دریل هلتی بوش نوع  GBH 2-28 DRE، جهت راحتی و سهولت کاربر دارای سیستم ضد لرزش است تا مانع خستگی زود هنگام شما شود.
  • این محصول دارای اندازه بسیار جم و جور تا 38*21*10 سانتی متر
  • و وزن کم و ایده آل 2.9 کیلوگرم است.
  • سرعت گردش آزاد این هلتی ضربه ای بتن کن ۹۰۰ دور بر دقیقه است که بسیار مناسب و دقیق می باشد.
  • این دستگاه دریل بوش دارای عملکرد بسیار عالی تا میزان حداکثر قطر سوراخکاری در چوب 30 میلی متر، حداکثر قطر سوراخکاری در فلز 13 میلی متر، حداکثر قطر سوراخکاری در مصالح 30 میلی متر می باشد.
  • با انتخاب این دریل برای بازسازی بعدی یا کار ساختمانی بسیار حیاتی است.
  • دارای انرژی مقرون به صرفه
  • سوراخ کاری روی سطوح سیمانی و گچی را فراهم می کند.

قیمت دریل هیلتی بوش GBH 2-28 DRE

قیمت دریل هیلتی بوش

جهت تمایل به خرید ارزان قیمت انواع دریل هیلتی بوش با بالاترین توان و قدرت باکیفیت هم اکنون با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما