قیمت دریل هلتی

قیمت دریل هیلتی در بازار دارای نرخ بالایی است اما در نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا با تخفیف ویژه و باور نکردنی عرضه می گردد.
این محصولات یکی از ابزارآلات مهم در صنعت ساخت و ساز است که در انواع برند های معروف موجود می باشند‌. این دریل های هلتی دارای ساختار منحصر بفردی هستند که از ویژگی های بسیار کاربرد بهره می برند. با ما باشید تا با این دریل هلتی بیشتر آشنا شوید:

قیمت دریل هلتی

معرفی دریل هلتی

دریل هلتی به طور کلی در دو عملکرد موقعیت چکشی یا ضربه ای و حالت تخریب فعالیت می کند که هر کدام به نوبه خود دارای کاربرد های مختلف است.
این دریل هلتی ها برای جلوگیری از پخش گرد و غبار در محیط امکان نصب دستگاه های مکش بر روی خود را فراهم می کنند. این ابزار ها دارای طراحی ارگونومیک هستند که بسته به مدل انتخابی از وزن های ایده آل بهره می برند. ساختار این دریل های هلتی به گونه ای کاملا خوش دست تا ضد لغزش باشد.
همچنین کارایی آسانی دارند و تعمیر و نگهداری از آن ها بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. انواع دریل هلتی در مارک های شناخته شده ماکیتا، رونیکس، آاگ، بوش و غیره در دسترس می باشد.

قیمت دریل هلتی

ویژگی های دریل هلتی

دریل هلتی در اصل از چندین چرخ دنده و یک موتور اصلی تشکیل شده است.
موتور این دستگاه دارای نیروی چرخشی الکتریکی است که در دریل به صورت نیروی ضربه ای با قدرت بالا تبدیل می شود.
هدف اصلی عملکرد باکیفیت دریل هلتی تخریب سطوح سخت یا سوراخ کاری دقیق می باشد. مته محکم این دریل ها به سرعت در سطوح سنگی نفوذ جهت سوراخ کاری نفوذ می کند و هر نیازی را به خوبی تأمین می کند.
برای حفظ امنیت کاربرد در این دریل هلتی کلاچ ایمنی به کار رفته شده است. همچنین جهت تنظیم میزان سرعت دلخواه در این ابزارآلات، کلید دیمدار تعبیه شده است.
به علاوه دارای قابلیت سازگاری با انواع مته های متعدد قوطی گیر و فلزی در هر قطری می باشد. دامنه قطر زنی این دریل هلتی کاملاً متناسب کارکرد های متعدد است. از همین رو این محصولات فروش بالایی به خود کسب کرده اند.

قیمت دریل هلتی

کاربرد دریل هلتی

دریل هلتی دارای کاربرد های گوناگون است که به یکی از ابزارآلات هر صنعت کار، پیمان کار، تعمیرکاران برق، تأسیسات لوله کشی، برق، ساختمان سازی و غیره تبدیل شده است.
همانطور که گفته شد این دستگاه ها از دو حالت سوراخ کاری و تخریب بتن تشکیل شده است. قابلیت سوراخ کاری یا شیار زنی این دریل هلتی در سطوح بتن، سیمان، سنگ های طبیعی و مصالح ساختمانی می باشد.
قابل ذکر است این ویژگی سوراخ کاری بسیار دقیق و سریع در عین حال طولانی و بسیار قطور انجام می گیرد‌. در زمینه تخریب این دریل هلتی بسیار کاربردی است  هر نوع دیواز و سازه های دیگر را سریعاً تخریب می کند.
در زمینه شیار زنی می توانید از این دریل های هلتی به منظور ایجاد داکت های برق و تلفن و یا عبور و تعبیه لوله های گاز و برق و آب استفاده کرد.

قیمت دریل هلتی

قیمت دریل هلتی

دریل هلتی یکی از ابزارآلات مهم و ضروری است که در فروشگاه آنلاین ما در انواع برند ها و ویژگی های کاربردی با قیمت پایین به فروش می رسد. جهت اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما