قیمت دریل ضربه ای بوش gbs 1300

آیا می دانید دریل ضربه ای چیست؟ آیا با کاربردهای دریل ضربه ای آشنایی دارید؟ آیا می دانید دریل های ضربه ای بوش به چه قیمت هایی در بازار عرضه می گردد؟ در ادامه به معرفی مدل gbs 1300 و کابردهای آن خواهیم پرداخت.
شرکت بوش به عنوان یکی از تولید کنندگاه عمده ابزارآلات صنعتی، همواره در پی نوآوری و ایجاد طرح های جدید برای به دست آوردن بازارهای جهانی بوده است. این شرکت چند ملیتی که مرکزیت آن در اشتوتگارد آلمان واقع شده است، همواره با ارائه محصولات باکیفیت بالا، رقیبی سرسخت برای سایر شرکت های فعال در زمینه تولید ابزارآلات خودکار بوده است.
یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت، دریل های ضربه ای آن می باشد. از آنجایی که برند بوش، خود نشانگر کیفیت بالای محصول می باشد، شاهد استقبال کم نظیر طرفداران دریل های ضربه ای، از مدل gbs 1300 این شرکت بزرگ هستیم.

دریل ضربه ای چیست و کاربرد آن در کجاست؟

دریل ضربه ای به آن دست از دریل هایی اطلاق می گردد که علاوه بر حالت چرخشی خود، در راستای عمود بر سطح نیز، ضرباتی پی در پی جهت تسهیل کردن عملیات سوراخ کاری به مته وارد می شود. ضربات پی در پی ولی کوچک، سبب می شود که مته راحت تر به عملیات پیشروی خود ادامه داده و عملیات سوراخ کاری سریعتر انجام گیرد. عمده کاربرد دریل های ضربه ای در سوراخ کاری بتن و دیوار می باشد.

دریل ضربه ای بوش

دریل ضربه ای بوش مدل gbs 1300

این مدل از دریل های بوش با وزن 1.7 کیلوگرمی خود، یکی از سبک وزن ترین دریل های ضربه ای موجود در بازار به حساب می آید. این ابزار فوق العاده با درار بودن موتوری با توان 600 وات، نسبت به اندازه خود از قدرت بسیار مناسبی جهت سوراخ کاری برخوردار است. سه نظام نصب شده بر روی این مدل از دریل های بوش از نوع 13 میلیمتری بوده و با حداکثر سرعت 2800 دور در دقیقه در حالت بی باری، توان حرکت دارد. به دلیل سه نظام شماره 13 نصب شده بر روی آن، تنها می توان از مته های با شماره 13 و کمتر از 13 بر روی جهت سوراخ کاری فلز، استفاده نمود. از دیگر امکانات این دریل فوق العاده، امکان راست گرد و چپ گرد و همچنین امکان کنترل سرعت با استفاده از کلید الکترونیک تعبیه شده بر روی آن است.
قیمت این نوع دریل با توجه به امکانات فوق العاده آن، بسیار مناسب می باشد.

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما