قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe

قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe، در ارزان ترین نرخ ها و باکیفیت ترین طراحی ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این محصولات بسیار کاربردی هستند و از ویژگی های عالی بهره می برند.
همچنین ماندگاری بالایی دارند و موجب تأمین نیاز های کاربران خود می شود. جهت آشنایی بیشتر با این دریل های شارژی ماکیتا همراه ما باشید:

قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe

معرفی دریل شارژی ماکیتا df330dwe

از دریل شارژی ماکیتا df330dwe استفاده های زیادی می شود. چراکه هم به عنوان یک دریل و هم به عنوان یک پیچ گوشتی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
همچنین با داشتن قابلیت چکشی هم کاربرد های زیادی را فراهم می کند. این دستگاه ساخت کمپانی پر آوازه ماکیتا است که از طراحی ارگونومیک بهره می برد. این برند ژاپنی معروف به ساخت لوازم و ابزار آلات برقی صنعتی پرداخته که در سطح جهانی بسیار محبوب می باشد.
این دریل شارژی به سرعت چرخش بالا، حالت ضربه ای ایده آل در موقعیت چکشی و انتخاب مدل کاری به صورت دلخواه مجهز است.
از ویژگی های عالی این ابزار مجهز بودن به دو حالت مختلف گردش است. به طوریکه یکی از این موقعیت ها در حالت 0 الی 400 دور بر دقیقه و درحالت دیگر 0 الی 1500 دور بر دقیقه خواهد بود.

قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe

ویژگی های دریل شارژی ماکیتا df330dwe

دریل شارژی ماکیتا df330dwe همانطور که از نامش پیداست انرژی های مورد نیاز خود را از طریق باطری داخلی تأمین می کند. این باطری به ذخیره انرژی برق می پردازد.
از همین رو مدل مناسبی برای کار کردن در فضاهای تنگ و محدود است. همچنین برای جاهایی که دور از دسترس برق و پریز برق است توصیه می شود و دارای کاربرد ساده است.
این دریل شارژی ماکیتا دارای ابعاد مناسب 5.3 × 18.3 × 20.1 سانتی‌متر در وزن 1.1 کیلوگرم می باشد.
از همین رو از سبک ترین ابزارآلات محصوب می شود. کارایی این محصول ساده و خوش دست است که به راحتی با دست گرفته می شود بدون اینکه لغزشی در کار باشد. چراغ قوه این دستگاه ایده آل برای کار در‌جاهای تاریک و نبودن نور کافی می باشد.

قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe

کاربرد دریل شارژی ماکیتا df330dwe

  • دریل شارژی ماکیتا df330dwe، به حداکثر قطر سوراخ کاری در چوب تا میزان 21 میلی متر، حداکثر قطر سوراخ کاری در فلز تا میزان 10 میلی متر، حداکثر قطر سوراخ کاری در مصالح ساختمانی تا ۸ میلی متر مجهز است.
  • سیستم گردش این دریل های شارژی به صورت راست گرد و چپ گرد می باشد.
  • دارای کاربرد سوراخ کاری دقیق فلزات، انواع چوب ها و بتن می باشد.
  • مزایای دریل شارژی ماکیتا df330dwe
  • دریل شارژی ماکیتا df330dwe از قطعات تشکیل دهنده بسیار باکیفیت تشکیل شده است. درنتیجه ماندگاری بالایی دارد.
  • از مدل های مقرون به صرفه است.
  • این محصول دارای تنظیم ۱۸ حالت کاری متفاوت است. در نتیجه به بهترین شیوه نیاز کاربران خود را به خوبی تأمین می کند.

قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe

قیمت دریل شارژی ماکیتا df330dwe

دریل شارژی ماکیتا df330dwe از کلی ویژگی های منحصر بفرد بهره می برد و دارای کاربرد های مختلفی است. جهت خرید ارزان قیمت این ابزار هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما