قیمت دریل رونیکس در بازار

قیمت دریل رونیکس در بازار های مختلف بالا است اما در نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا در نرخ خیلی پایین عرضه می گردد. این محصولات جزء ابزارآلات پرکاربرد در منازل یا کارگاه های متعدد است که از طراحی ایده آل بهره می برد.
همچنین به کلی ویژگی های منحصر بفرد مجهز شده است تا در بهترین نحو ممکن پاسخگوی نیازهای همگان باشد. جهت آشنایی بیشتر با این دریل های رونیکس همراه ما باشید:

قیمت دریل رونیکس در بازار

معرفی دریل رونیکس

دریل رونیکس یکی از محصولات پرفروش در زمینه سوراخ کاری و حفاری انواع سطوح است که عملکردی بسیار دقیق و کاملا مطابق با نیازهای کاربران دارد.
این دریل ها دارای ابعاد استاندارد و وزن بسیار مناسب هستند که کارایی بسیار ساده ای دارند. همچنین حمل و نقل آن ها ساده است.
دریل های رونیکس دارای انواع متعددی هستند که از نظر توان موتور، قفل کن سرعت، گربکس و غیره با هم متفاوت هستند.

توان موتور دریل های رونیکس همان قدرت ارائه دهنده دریل است که هرچه این توان بیشتر باشد از دریل آن برای کارهای سنگین تر استفاده می شود. قفل کن سرعت یکی دیگر از ویژگی های این دریل ها است که با تنظیم آن در هر موقعیت دلخواه، قادر به استفاده در سرعت ثابت است.
از دیگر توابع این دریل های رونیکس، گیربکس است که یک قسمت اصلی آن است و در انتقال مناسب تر سرعت و قدرت در حین کار مناسب است. لازم به ذکر است بدانید دریل های رونیکس در انواع دریل های پیچ گوشتی، دریل های بتن کن، دریل چکشی ضربه ای، دریل گیربکسی و غیره موجود هستند.

قیمت دریل رونیکس در بازار

ویژگی انواع دریل های رونیکس

دریل رونیکس پیچ گوشتی یکی‌ از گزینه های پراستفاده است که از کلی ویژگی های منحصر بفرد بهره می برد.
این مدل از دریل ها دارای دو قابلیت اصلی سوراخ کاری و باز و بسته کردن پیچ های مختلف است. از این رو از این دریل های پیچ گوشتی برای کار تعمیرات در منازل، کارگاه ها، لوله کشی ها و غیره استفاده می شود.

دریل رونیکس ضربه ای از دیگر مدل های کاربردی و محبوب است که از طراحی متناسب بهره می برد. این دستگاه ها موجب چرخش مته مربوطه برای سوراخ کاری می شود که از ویژگی رفت و برگشت هم بهره می برد.
این ویژگی استفاده آسان را در سوراخ کاری انواع سطوح سفت و سخت را فراهم می کند. گاهی از این نوع دریل ها به عنوان دریل های تخریب نیز یاد می شود.

دریل بتن کن رونیکس همانطور که از نامش پیداست برای کارهای ساختمانی جهت حفاری مصالح ساختمانی و غیره استفاده می شود.
این مدل از دریل ها دارای توان و قدرت موتور بسیار بالایی هستند که عملکرد حفاری سیمان و بتن ها را به بهترین نحو فراهم می کند.

قیمت دریل رونیکس در بازار

کاربرد دریل رونیکس

دریل رونیکس بسته به مدل انتخابی دارای انواع و اقسام کاربرد های معینی هستند. به طور کلی از این دستگاه ها برای کارهای خانگی، صنعتی و تخصصی استفاده می شود.
به این معنی در مشاغل مختلف نجاری، برش کاری، تعمیرگاه، برق کاری، جوشکاری، لوله کشی و غیره کاربرد های زیادی دارند.

قیمت دریل رونیکس

در نمایندگی های فروش ما می توانید انواع مختلف دریل رونیکس را با ویژگی های عالی و کاربرد های مؤثر را با ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما