قیمت دریل بتن کن بوش gbh2-26dre

قیمت دریل بتن کن بوش gbh2-26dre در ارزان ترین نرخ ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این محصولات جزء اساسی ترین ابزارها برای رفع نیاز های مختلف در کاربرد های زیادی می باشد.
این دریل بتن کن دارای انواع ویژگی های عالی و کارآمد است که رضایت شما را جلب می کند‌. جهت آشنایی بیشتر با دریل بتن کن بوش gbh2-26dre همراه ما باشید:

قیمت دریل بوش gbh2-26dre:

معرفی دریل بتن کن بوش gbh2-26dre:

دریل بتن کن بوش gbh2-26dre، دارای طراحی مناسب و ارگونومیک است که از قدرت بالایی بهره مند می باشد. این ابزار دارای کاربرد سوراخ کاری و تخریب قدرتمند حتی بیشتر از مدل های دیگر می باشد.
قدرت بالای این دریل موجب می شد کاربرد با سرعت و دقت بسیار بالایی سطوح مورد نظر خود را تخریب کند. این دریل بتن کن بوش دارای ساختار منحصر بفرد و قطعات تشکیل دهنده مقاوم است که هر نوع مصالح ساختمانی ساخته شده از هر نوع سطوحی را تخریب می کند. این محصول دارای ماندگاری طولانی مدت است که سالیان زیادی می تواند مورد استفاده قرار بگیرد.
گفتنی است بدانید شما می توانید انواع مته های چپ گرد و راست گرد را بر روی این دریل بتن کن بوش gbh2-26dre تعبیه و نصب کنید. چراکه این دستگاه دارای از قابلیت چرخش از دو سمت چپ گرد و راست گرد بهره می برد.

ویژگی های دریل بتن کن بوش gbh2-26dre:

دریل بتن کن بوش gbh2-26dre، دارای توان مصرفی فوق العاده ۸۰۰ وات است و به قابلیت تنظیم سرعت بهره می برد. شما می توانید با این ویژگی متناسب با نیاز خود و نوع سطوح به تخریب و حفاری آن بپردازید. دریل بتن کن بوش در هر ضربه ای که بر روی مصالح وارد می کند انرژی با میزان ۲.۷ ژول آزاد می کند‌. همچنین این ابزار دارای نرخ ضربه بازه ای معادل ۰ الی ۴۰۰ ضربه بر دقیقه می باشد.

قیمت دریل بوش gbh2-26dre:

مزایای دریل بتن کن بوش gbh2-26dre:

  • دریل بتن کن بوش gbh2-26dre، انرژی مورد نیاز خود را از برق مستقیم با ولتاژ ورودی ۲۲۰ ولت تغذیه می کند. در نتیجه از نظر مصرف انرژی بسیار مقرون به صرفه می باشد.
    این دریل در برابر افزایش بار به محافظ موتور مجهز می باشد.
  • دارای دسته کمکی است که از قابلیت گردش به میزان ۳۶۰ درجه جهت کارایی بهتر و بیشتر بهره می برد.
  • این دریل دارای ابعاد مناسب است که از خستگی زود هنگام در حین کار جلوگیری می کند.
  • دریل بتن کن بوش gbh2-26dre برای افرادی مناسب است که به دنبال یک دریل سبک می گردند‌.
  • این محصول برای فراهم کردن ایمنی بیشتر کاربران خود به کلاچ ایمنی مجهز است.

کاربرد دریل بتن کن بوش gbh2-26dre:

دریل بتن کن بوش gbh2-26dre از عملکرد سه کاره بهره می برد. از این رو برای سوراخ کاری در انواع سطوح، گچ، سیمان، بتن، فلز، چوب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد. به گونه ای که توان قطر مته کاری در فلز 13 میلی متر، قطر مته کاری در چوب 30 میلی متر، قطر مته کاری در بتن 4-26 میلی متر می باشد.

قیمت دریل بوش gbh2-26dre:

قیمت دریل بوش gbh2-26dre:

جهت کشب اطلاعات بیشتر در مورد دریل بوش gbh2-26dre و سفارش آنلاین یا حضوری ارزان قیمت این محصول، هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما