قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار

قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار دارای نرخ بالا است اما در فروشگاه آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا با قیمت مقرون به صرفه به فروش می رسند.
این ابزار ها دارای ساختار عالی و ویژه ای هستند که توسط مارک های معتبر و زبانزد طراحی و تولید شده اند.
این سنگ فرز ها در انواع برند های مختلف دیوالت، ماکیتا، بوش، هیتاچی و غیره موجود است و هر کدام به نوبه خود دارای آپشن های خاص و کاربردی هستند. با ما باشید تا با این سنگ فرز ها و محبوب ترین آن آشنایی بیشتری پیدا کنید:

قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار

معرفی سنگ فرز دیوالت مدل DWE492

سنگ فرز دیوالت مدل DWE492، دستگاه منحصر بفرد جهت کاربرد عالی با سرعت مناسب می باشد. از آنجا که برخی از سنگ ها هنگام شیار زنی خورد می شوند باید از ابزار مناسب تر با سرعت پایین و متعادلی استفاده شود.
با این وجود این مدل از سنگ فرز دیوالت گزینه خوبی خواهد بود. دیوالت یک کمپانی متخصص در آمریکا جهت ساخت و طراحی انواع ابزارآلات می باشد که میان رقبای خود جایگاه مخصوصی پیدا کرده است. این سنگ فرز از میفیت ساخت و ایمنی عالی و قابل قبولی بهره می برد که به بهترین نحو ممکن جوابگوی نیازهای کاربران خویش می باشد.

قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار

ویژگی سنگ فرز دیوالت مدل DWE492

سنگ فرز دیوالت مدل DWE492، از قطر صفحه با میزان ۲۳۰ میلی متر بهره می برد. همچنین دارای توان عالی و قدرتمند ۲۲۰ وات است که کارکرد عالی دارد. این سنگ فرز مجهز به سرعت حرکت آزاد ۶۶۰۰ و توان مخصوص ۲۲۰۰ است. برای کار کرد ساده و ایده آل در این سنگ فرز دیوالت مدل DWE492، می توانید دسته کمکی را در دو حالت به سادگی نصب کنید.
قطر سوراخ مرکزی این ابزار به میزان ۱۴ میلی متر می باشد. وزن این دستگاه به مقدار ۵.۲ کیلوگرم است.

قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار

کاربرد سنگ فرز دیوالت مدل DWE492

سنگ فرز دیوالت مدل DWE492 همانطور که از نامش پیداست برای کاربرد های مختلف با سنگ مناسب می باشد.
این محصول برای برش و شیار زنی انواع صنایع، خانگی و مشاغل مختلف توصیه می شود. این سنگ فرز های دیوالت مدل DWE492 برش های دقیق و با سرعت مناسب را در سطح فلز و آجر و انواع سنگ مرمر فراهم می کند.

قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار

مزایای سنگ فرز دیوالت مدل DWE492

سنگ فرز دیوالت مدل DWE492 از قطعات مرغوبی تشکیل شده است که در مقابل فشار ها و درجه حرارت های متعدد دوام می آورد‌. همچنین سرعت کار بالایی دارد و از ایمنی بالایی برخوردار است. در این سنگ فرز محافظ فلزی در کنار صفحه آن به صورت مبتکرانه تعبیه شده است.
همچنین دارای قفل اسپیندل می باشد. به علاوه از حمل و جابه جایی ساده ای بهره می برد. برای افزایش عمر این سنگ فرز دیوالت مدل DWE492 دارای سیستم گرد و غبار می باشد. برای همین طول عمر بالا و ماندگاری دارد.

قیمت بهترین برند سنگ فرز در بازار

قیمت بهترین برند سنگ فرز

جهت خرید ارزان قیمت سنگ فرز دیوالت مدل DWE492 و کسب اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد و ویژگی های این محصول با کارشناسان بخش فروش ما از طریق شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما