قیمت انواع سنگ فرز شارژی با بهترین کیفیت

قیمت انواع سنگ فرز شارژی با بهترین کیفیت در تعداد بالا به صورت اینترنتی و حضوری در تجهیزات کشاورزی آریا موجود میباشد. سنگ فرز یک نوع ابزار است که برای برش، تراش کاری، پرداخت سطوح و پولیش کردن استفاده می‌شود. یک موتور دارد که یک دیسک یا برس یا چیزی مشابه به سر آن بسته می‌شود و با حرکت موتور، دیسک شروع به دوران با سرعت بسیار بالایی می‌‌کند. این وسیله برای اولین بار در سال ۱۹۵۴ میلادی در آلمان ساخته شد.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

قیمت انواع سنگ فرز شارژی با بهترین کیفیت

به دلیل نوسانات قیمت برای دریافت قیمت انواع سنگ فرز شارژی با بهترین کیفیت با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

کاربرد سنگ فرز شارژی

اصلی ترین استفاده کنندگان این ابزار کارگران ساختمانی و صنعتگران فلز کاری هستند اما در صنایع دیگر و حتی برای استفاده در منازل وسیله بسیار کاربردی و با ارزشی است. امکان تعویض صفحه سنگ فرز باعث می‌شود بتوان از آن در کارهای بسیار متنوع و مختلفی استفاده کرد. علاوه بر صفحات مختلفی که برای این دستگاه ساخته شده انواع فرچه‌ها در اشکال گوناگون و با جنس‌های مختلف، تیغه‌های الماسه و صفحات سنباده زن نیز وجود دارد که کمک می‌کند.
از این دستگاه بتوان در کار‌های مختلفی استفاده کرد، و از آن برای بریدن ورق‌های فلزی، آجر، سنگ،‌ کاشی، بتن، لوله‌های PVC و همچنین بریدن پیچ، تیز کردن ابزار آلات دیگر، از بین بردن زنگ آهن و رنگ روی فلزات، سمباده زدن چوب و حتی شکل دادن به مواد مختلف استفاده می‌شود. بسیاری از استفاده‌هایی که از این وسیله می‌شود را می‌توان با اره آهن بر هم انجام داد اما استفاده از سنگ فرز علاوه بر بالا بردن سرعت باعث کاهش خستگی و نیروی مورد نیاز می‌شود.

قیمت انواع سنگ فرز شارژی با بهترین کیفیت

انواع سنگ فرز شارژی

قیمت انواع سنگ فرز شارژی با بهترین کیفیت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما