قیمت اره موتور اشتیل ۳۸۱

قیمت اره موتور اشتیل ۳۸۱ را در پایین ترین نرخ ها تنها و تنها از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این دسته از ابزارالات کاربرد های مهمی در بیشتر مصارف دارند و در بهترین شیوه ممکن نیازهای متعدد کاربران خویش را تأمین می کند.
این محصول دارای طراحی ارگونومیک است که از یکسری ویژگی ها و اپشن های مختلف تشکیل شده است. در ادامه همراه ما باشید تا با اره موتور اشتیل 381 بیشتر آشنا شوید :

قیمت اره موتور اشتیل ۳۸۱

معرفی اره موتور اشتیل ۳۸۱ :

اره موتور اشتیل ۳۸۱، یکی‌از ابزار های محبوب و مفید است که استفاده های زیادی دارد. این محصول ساخت کمپانی آلمان است که از ساختار زیبا و ویژه برخوردار است که کارکرد بسیار ساده ای را فراهم می کند. قطعات تشکیل دهنده باکیفیت این اره موتوری اشتیل از تیغه ای ساطوری شکل و صفحه ای فلزی می باشد.
حول و دور این تیغه اره از زنجیره های تیز دنداره دار تشکیل داده است که سرعت و عکس العمل بالا و مناسبی دارد. سیستم روغن کاری این سری از اره های موتوری برای راحتی کاربر دارای ویژگی اتوماتیک و خودکار می باشد.

قیمت اره موتور اشتیل ۳۸۱

ویژگی اره موتور اشتیل ۳۸۱ :

اره موتور اشتیل ۳۸۱ دارای منبع انرژی از طریق بنزین می باشد. همچنین از قدرت موتور عالی به میزان ۳.۹ کیلو وات برابر با ۵.۳ اسب بخار بهره می برد. طول اره که یکی از ویژگی های مهم است و باید در انتخاب اره تأثیر داشته باشد، به میزان ۵۰ سانتی متر می باشد.
به علاوه سرعت چرخش زنجیره های تیغه این محصول دارای ۱۲۵۰۰ دور در دقیقه است. ویژگی با ارزش دیگر این اره موتور اشتیل ۳۸۱ این است که از مدل های تک سیلندر دو زمانه می باشد. حجم باک سوخت آن به میزان ۶۸۰ میلی متر و حجم باک روغن آن به مقدار ۳۴۰ میلی متر می باشد.

 

مزایای اره موتور اشتیل ۳۸۱ :

اره موتور اشتیل ۳۸۱ دارای ابعاد مناسب استاندارد و وزن خیلی سبک است که موجب می شود در مواقع استفاده طولانی مدت از خستگی زود هنگام جلوگیری می کند. همچنین برای ارائه راحتی کار بیشتر از سیستم قدرتمند ضد ارتعاش بهره می برد. زنجیر سفت کن و قابلیت ترمز ترمز از دیگر مزایای این ابزار الات می باشد. برای اینکه عمر زنجیر بسیار بالاتر رود به صورت اتوماتیک آن را روغن کاری می کند. ایمنی، سهولت کار، عمر مفید و طولانی مدت از ویژگی های پر اهمیت این اره موتور اشتیل ۳۸۱ می باشد.

قیمت اره موتور اشتیل ۳۸۱

کاربرد اره موتور اشتیل ۳۸۱ :

اره موتور اشتیل ۳۸۱ یکی از ابزار های مفید و مهم است که کاربرد های زیادی در منازل، باغبانی، گلخانه ای و غیره دارد. این اره می تواند یک ابزار ایده آل برای تزئینات باغ و باغچه باشد. این محصول در کمترین زمان ممکن برش و هرس کردن درختان و علف های هرز را فراهم می کند.

قیمت اره موتور اشتیل ۳۸۱ :

در فروشگاه آنلاین ما انواع اره موتور در بهترین مارک ها و باکیفیت ترین ویژگی ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش آنلاین و غیر حضوری ارزان قیمت این ابزار ها هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما