قیمت اره عمود بر رونیکس مدل 4165

قیمت اره عمود بر رونیکس مدل 4165 را در پایین ترین نرخ ها تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این محصولات از ابزار های کاربردی در سطوح مختلف می باشد و می تواند در بهترین نحو ممکن نیازهای کاربران خویش را تأمین کند. این اره دارای طراحی ارگونومیک و جنس‌ ساخته شده از مواد اولیه مرغوب می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با این اره عمود بر رونیکس مدل 4165 بیشتر آشنا شوید :

قیمت اره عمود بر رونیکس مدل 4165

معرفی اره عمود بر رونیکس مدل 4165 :

اره عمود بر رونیکس مدل 4165، به وسیله تیغه تیز و برنده ای که دارد با موقعیت های عمودی سطوح مورد نظر را به خوبی برش می دهد. این محصول ساخت کمپانی مشهور رونیکس است که محصولات خود را به ویژگی های باکیفیت و منحصر به فرد مجهز کرده است.
قسمت موتور این اره از قطعات اصلی آن است که قدرت بسیار مناسبی دارد و از کیفیت ساخت بسیار عالی و قابل قبول بهره می برد. این اره عمود بر به تیغه مورد نظر متصل می شود تا ویژگی برش را به صورت عمودی با رفت و برگشت فراهم کند.

ویژگی های اره عمود بر رونیکس مدل 4165 :

اره عمود بر رونیکس مدل 4165، دارای ویژگی خاص برش زاویه دار می باشد تا سطوح مورد نظر را در همان شیوه که می خواهید برش دهد. موتور این اره برقی دارای توان عالی به میزان ۲۴۰ وات است.
همچنین دارای ابعاد استاندارد و وزن ۲ کیلوگرم می باشد. تیغه متصل شده به این اره برقی رونیکس از میزان سرعت رفت و برگشت ۳۱۰۰ در دقیقه بهره می برد. قابلیت تنظیم سرعت ۶ حالت متعدد از دیگر ویژگی های با ارزش این ابزار می باشد. کفی این محصول از جنس آلیاژ آلومینیومی ساخته شده است.

قیمت اره عمود بر رونیکس مدل 4165

مزایای اره عمود بر رونیکس مدل 4165 :

اره عمود بر رونیکس مدل 4165 جهت استفاده طولانی مدت بدون اینکه خستگی را در کاربر خود ایجاد کنید، دارای دکمه قفل کن سرعت می باشد. همچنین برای اینکه کنترل و مدیریت بیشتری در برش داشته باشید این اره به دسته ارگونومیک مجهز می باشد.
گیربکس صنعتی ساخته شده از بدنه آلومینیومی این محصول بسیار مقاوم و مستحکم می باشد. همچنین به لطف طراحی جم و جور و وزن سبک آن امکان حمل و استفاده ساده در آن وجود دارد. قابلیت اتصال این اره به جارو برقی و یا سایر مکنده های هوا به ارزش های آن افزوده است. زیرا از پخش گرد و غبار و خاک اره در هوا و محیط جلوگیری می کند.

قیمت اره عمود بر رونیکس مدل 4165

کاربرد اره عمود بر رونیکس مدل 4165 :

اره عمود بر رونیکس مدل 4165، یکی از دستگاه های کاربردی برای استفاده در کارگاه های نجاری، ساخت مبلمان و یا دکوراسیون چوبی و غیره می باشد. همچنین برش قطعات چوبی و فلزی را در بهترین شیوه به صورت دقیق فراهم می کند.

قیمت اره عمود بر رونیکس مدل 4165

قیمت اره عمود بر :

اره عمود بر را در معروف ترین برند ها و باکیفیت ترین عملکرد ها را تنها و تنها از وب سایت ما پیدا کنید. این محصولات مزایای و ویژگی های فوق العاده ای دارند و نسبت به آن از ارزان ترین قیمت ها بهره می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما