فروش وعرضه خرده پیچ گوشتی برقی

فروش وعرضه خرده پیچ گوشتی برقی یکی از نواوری های ماهرانه ی این برند بوده است . درباره ی خرده پیچ گوشتی برقی چه میدانید ؟ایا از کارایی این محصول اگاهید ؟قیمت این محصول چگونه ودرچه سطحی است؟این پیچ گوشتی هادرانواع متفاوتی تولید شده است درجهت کاهش مصرف انرژی انسان درکارهای ساده وحتی پیچیده .اگرمایل به خرید واستفاده از این محصول هستید کافی است بامادرتماس باشید .

انواع پیچ گوشتی برقی:

  • پیچ گوشتی شارژی  سل مدل
  • پیچ گوشتی شارژی mpt
  • پیچ گوشتی ام اس مدل

پیچ گوشتی

یچ‌گوشتی یا پیچ‌چرخان یا پیچ‌گشتی[۱] وسیله‌ای است که با استفاده از خاصیت اهرمی و گشتاوری، در باز و بسته کردن انواع پیچ کاربرد دارد.[۲] اولین پیچ‌گوشتی که دارای دسته برای در دست گرفتن بود در سال‌های پس از ۱۸۰۰ میلادی اختراع شد.[۳]

از اندازه‌های مختلف این وسیله، بسته به محل و نوع پیچ استفاده می‌شود.

پیچ‌گوشتیِ دستی از دو قسمت اصلیِ دسته و میله منتهی به نوک تشکیل می‌شود. در پیچ‌گوشتی‌های دستی، دسته معمولاً به شکل و اندازه‌ای است که به‌راحتی در دست جای گیرد. نوک در پیچ‌گوشتی در انواع مختلف ازقبیل تخت یا پهن (دوسو)، چهارسو، شش‌سو، مربعی و… در راستای امتداد دسته وجود دارد.

پیچ گوشتی شارژی یابرقی:

 

برای خیلی از مشتریان این تصمیم سخت است که پیچ گوشتی شارژی بخرند یا برقی.

ابزارهای شارژی مزیتی مهم نسبت به ابزارهای برقی دارند که آن هم قابلیت حمل است.

ابزارهای شارژی را می توان در تمامی نقاط دور دست که دسترسی به برق وجود ندارد استفاده نمود بدون آن که سیم برق دست و پا گیر به آن وصل باشد.اما ابزارهای شارژی نیز ضعف هایی نسبت به ابزارهای برقی دارند که بعنوان مثال می توان به هزینه بیشتر برای ابزارهای شارژی اشاره کرد.برای خرید ابزار شارژی باید هزینه ای اضافی صرف باتری و شارژر ابزار گردد که البته این هزینه دائمی نخواهد بود و این باتری ها عمر مفیدی دارند که پس از آن خراب شده و نیاز به تعویضشان است.

همچنین در شرایط معمول ابزارهای شارژی قدرت پایین تری نسبت به ابزارآلات برقی دارند.

با توجه به نکاتی که ذکر شد برای خرید پیچ گوشتی باید در ابتدا نیاز خود را بدانید.

پیچ گوشتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما