فروش دریل شارژی دیوالت بانه

فروش دریل شارژی دیوالت بانه در ارزان ترین قیمت ها با تخفیف ویژه از طریق نمایندگی های فروش تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید.
این دریل ها علاوه براینکه دارای کاربرد های فراوانی هستند، از کلی ویژگی ها و طراحی عالی و منحصر به فردی بهره می برند. جهت آشنایی بیشتر با این دریل های شارژی بی سیم همراه ما باشید:

فروش دریل شارژی دیوالت بانه

معرفی دریل شارژی دیوالت

دریل شارژی دیوالت بی سیم امروزه توسط باتری های لیتیوم یون (یون لیتیوم) تأمین می شوند که انرژی بیشتری و زمان بیشتری را ارائه می دهند.
ولتاژهای ولتاژ 4 تا 8 ولت برای طیف وسیعی از مینی دریل ها و پیچ گوشتی های بی سیم سبک کافی است.
با این حال، دریل های 12 تا 18 ولتی نیاز اکثر کاربران خانگی را برآورده می کنند. یک مدل با قدرت بالا کار سنگین تری را انجام می دهد، اما ولتاژ بیشتر به این معنی است که مته دارای باتری بزرگتر و سنگین تری است.
دریل های بی سیم باید به صورت دوره ای شارژ شوند. ممکن است بخواهید یک باتری اضافی نگه دارید تا بتوانید هنگام شارژ به کار خود ادامه دهید.

برای مقایسه زمان عملکرد باتری ها و میزان کارآیی آنها در هنگام استفاده، می توانید به مقادیر آمپر ساعت آن نگاه کنید. آمپر ساعت بیشتر و ولتاژ بیشتر زمان طولانی تری را فراهم می کند.
با این حال ، میزان شارژ باتری، موادی که با آن کار می کنید، میزان استفاده مداوم و حتی درجه حرارت بر عمر باتری تأثیر می گذارد. دریل های بی سیم می توانند به راحتی چوب، مصالح ساختمانی، فلز و پلاستیک را سوراخ کنند.
با این حال، اکثر مدل ها از قدرت کافی برای استفاده در بتن یا سنگ تراشی با مقاومت بالا برخوردار می باشند.

فروش دریل شارژی دیوالت بانه

ویژگی های دریل شارژی دیوالت

دریل شارژی دیوالت بی سیم با گزینه های مختلف ولتاژ مانند 12 ولت ، 14.4 ولت و 18 ولت در دسترس هستند. مته های ولتاژ بالاتر از قدرت بیشتری برخوردار هستند و از ویژگی های بسیاری برخوردار هستند.
اما بزرگتر و سنگین تر از نمونه های ولتاژ پایین هستند. دریل های بی سیم مشابه نمونه های سیمدار خود از یک بسته باتری برای استفاده قابل حمل تر استفاده می کنند. حمل و نقل مدل های بی سیم در کمربند ابزار آسان تر است.
از طرف دیگر، ظرفیت شارژ محدودی دارد که شما را ملزم به شارژ کردن آن در بین موارد استفاده می کند. همچنین ممکن است لازم باشد باتری های اضافی به همراه داشته باشید. در این صورت می توانید مدت زمان طولانی تری از آن استفاده کنید.
برخی از این دریل های شارژی گتاور بسیار بالاتری ارائه می دهند.

مزیت اصلی انتخاب دریل شارژی دیوالت این است که با سرعت ثابت قدرت بیشتری به شما می دهد. به این ترتیب، یک راه حل ایده آل برای مشاغل مختلف و بار سنگین تر ارائه می دهد.

کاربرد دریل شارژی دیوالت

دریل شارژی دیوالت ابزاری کاربردی است که برای سوراخکاری فلز، چوب یا مواد دیگر از طریق آن استفاده می شود. این دریل ها که برای استفاده عمومی، حرفه ای و مسکونی و شخصی که طراحی شده اند، کار های متنوع و مختلف را فراهم می کنند.
قیمت های این محصولات با طیف گسترده ای از توان و مدل ها، برای همه بودجه ها مناسب است. قدرت، تحرک و وزن مهمترین معیارهایی هستند که باید هنگام انتخاب دریل در نظر بگیرند. مانند هر ابزار دستی ، طراحی دریل بر احساس شما هنگام کار بسیار تأثیر می گذارد.
از این رو با استایل ارگونومیک و ویژگی های چکشی، ضربه ای و پیچ گوشتی، کارهای روزمره را ساده تر می کند. همچنین به دلیل قابلیت ‌بی سیم بودن آن، قادر به استفاده در محیط های تنگ و محدود می باشد.

فروش دریل شارژی دیوالت بانه

فروش دریل شارژی دیوالت بانه

جهت خرید ارزان قیمت انواع فروش دریل شارژی دیوالت هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما ارتباط برقرار کنید‌.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما