فروش دریل شارژی بوش 10.8 ولت

فروش دریل شارژی بوش 10.8 ولت با کیفیتی عالی به صورت عمده و خرده با ارزانترین قیمت و ارسال و تحویل سریع به سراسر ایران به فروش می رسد.

فروش دریل شارژی بوش

مشخصات دریل شارژی بوش 10.8 ولت

انرژی مورد نیاز دریل شارژی بوش از باتری 10.8 ولتی لیتیومی تامین می شود. دارای قبلیت تنظیم چرخش به راست و چپ بسته نوع کار می باشد. و همچنین دارای چراغ LED بر روی دسته برای کارکردن در محیط های تاریک است. سایر مشخصات دریل شارژی بوش به شرح زیر می باشد:

حداکثر قطر سوراخکاری در چوب: 19 میلیمتر

حداکثر قطر سوراخکاری در آهن: 10میلیمتر

ظرفیت باتری:  1.5آمپر ساعت

سایز سه نظام: 10 میلیمتر

سایر اقلام: 2 عدد باتری، شارژر و کیف مخصوص می باشد.

مقایسه دریل شارژی با دریل برقی

دریل ها به طور کلی به دو دسته ی دریل های شارژی و برقی تقسیم بندی می شوند. دریل های برقی مستقیما از جریان برق استفاده می کنند این نوع دریل ها محدود به طول کابل هستند و به همین دلیل از آنها در مکان هایی که به برق دسترسی دارند استفاده می شود.

اما دریل های شارژی از باتری لیتیومی استفاده می کنند که هنگام خرید همیشه چند باتری اضافی همرا آنها می باشد.و همچنین از قابلیت کنترل سرعت و گشتاور برخودارند. دریل های شارژی حجم کمتری نسبت به دریل های برقی دارند.

فروش دریل شارژی بوش

کاربرد و مزایای استفاده از دریل

دریل ها علاوه بر سوراخ کردن سطوح مختلف برای باز و بسته کردن انواع پیچ ها استفاده می شود. پیچ ها دارای سری های مختلفی می باشد که برای باز و بسته کردن آنها به چندین نوع پیچ گوشتی احتیاج داریم که حمل کردن این همه ابزار کار بسیار سختی می باشد برای حل این مشکل از دریل استفاده می کنیم.

دریل ها دارای سری های مختلفی می باشد که با عوض کردن آنها می توان هرنوع پیچی را در هر مکانی باز و بسته کرد.

قیمت دریل شارژی بوش 10.8ولت

به دلیل نوسان قیمت ها در بازار برای دریافت جدیدترین قیمت ها با شماره تماس های موجود تماس حاصل فرمائید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما