فروش بهترین کارواش خانگی بوش

فروش بهترین کارواش خانگی بوش تنها و تنها در نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا را با پایین ترین قیمت ها انجام می گیرد. این محصولات انواع مختلفی دارند که به صورت مبتکرانه طراحی شده اند. همچنین دارای ساختار ویژه و امکانات منحصر به فردی هستند که نیاز های مختلف همگان را به خوبی تأمین می کند. در ادامه همراه ما باشید تا با یکی از محبوب ترین کارواش های خانگی بوش بیشتر آشنا شوید :

فروش بهترین کارواش خانگی بوش

معرفی کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125 :

کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125 یکی از گزینه های کاربردی است که از عملکرد هوشمندی بهره می برد. چراکه به سامانه توقف اتوماتیک دستگاه مجهز است. به این معنی دستگاه مواقعی که کار نمی کند به صورت خودکار خاموش می شود تا از مصرف آب و انرژی بی رویه جلوگیری کند. این کارواش خانگی بوش به قدرت عالی ۱۵۰۰ وات مجهز است که موجب می شود آب از طریق نازل های مربوطه با فشار بالای تا میزان ۱۲۵ بار خارج شود. این محصول به واسطه ساختار نازل لنس به گونه سه در یک جریان خروجی آب را در حالت های گوناگون اعم از حباب هوا، ساده و چرخشی به بهترین نحو فراهم می کند.

فروش بهترین کارواش خانگی بوش

ویژگی های کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125 :

کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125، به پمپ تمام فلزی سه سیلندی مجهز است. حداکثر جریان آب این محصول دارای ۳۶۰ لیتر بر ساعت و حداکثر دمای آب آن به میزان ۴۰ درجه سانتی گراد می باشد. از دیگر ویژگی های منحصر به فرد این کارواش خانگی بوش سیستم شوینده فوم با فشار بالا و دارای طول سیم ۵ متری و طول شلنگ ۵ متری می باشد. این دستگاه به نازل شوینده فشار بالا ۴۵۰ میلی متری مجهز است که به ارزش هایش اضافه کرده است.

فروش بهترین کارواش خانگی بوش

مزایای کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125 :

کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125  از ساختار زیبا و بی نظیری بهره می برد که در عین حال عملکرد مناسب و رضایت بخشی دارد. این دستگاه طوری طراحی شده است که می توانید در ساده ترین شکل ممکن آن را تمیز کنید. همچنین دارای موتور بی صدا است که مصرف انرژی پایینی دارد. به علاوه از دیگر مزایای این کارواش خانگی دارای چرخ های بزرگ جهت جا به جایی ساده، دسته قابل تنظیم و غیره می باشد. این ویژگی ها موجب می شود این محصول در کمترین زمان ها از عهده کار خود دربیاید.

فروش بهترین کارواش خانگی بوش

کاربرد کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125 :

کارواش خانگی بوش مدل Aquatak 125 ، به دلیل پاشش آب به صورت پره ای می تواند گزینه ای مناسب برای تعمیرات یا شستشوی رادیاتور ها باشد. همچنین بهترین گزینه برای انواع مشاغل یا مصارف خانگی اعم از شستشوی وسایل نقلیه یا فرش و سایر محصولات دیگر می باشد.

فروش بهترین کارواش خانگی بوش

فروش بهترین کارواش خانگی بوش

وب سایت ما وارد کننده انواع کارواش خانگی بوش است که از ویژگی ها و مزایای منحصر به فرد خود بهره می برد. این محصولات را می توانید به صورت عمده و تکی در ارزان ترین نرخ ها از طرق شماره های درج شده سفارش داده و در کمتر از ۲۴ ساعت درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما