فروش بهترین سنگ فرز موجود در بازار

فروش بهترین سنگ فرز موجود در بازار را میتوانید در وب سایت اینترنتی ما با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار به صورت انلاین از طریق شماره های درج شده سفارش دهید و در کمترین زمان ممکن آن را تحویل بگیرید.

سنگ فرز چیست؟

سنگ فرز یک نوع ابزار است که برای برش، تراش کاری، پرداخت سطوح و پولیش کردن استفاده می‌شود. یک موتور دارد که یک دیسک یا برس یا چیزی مشابه به سر آن بسته می‌شود و با حرکت موتور، دیسک شروع به دوران با سرعت بسیار بالایی می‌‌کند. این وسیله برای اولین بار در سال ۱۹۵۴ میلادی در آلمان ساخته شد.

 اصلی ترین استفاده کنندگان این ابزار کارگران ساختمانی و صنعتگران فلز کاری هستند اما در صنایع دیگر و حتی برای استفاده در منازل وسیله بسیار کاربردی و با ارزشی است. امکان تعویض صفحه سنگ فرز باعث می‌شود بتوان از آن در کارهای بسیار متنوع و مختلفی استفاده کرد. علاوه بر صفحات مختلفی که برای این دستگاه ساخته شده انواع فرچه‌ها در اشکال گوناگون و با جنس‌های مختلف، تیغه‌های الماسه و صفحات سنباده زن نیز وجود دارد که کمک می‌کند از این دستگاه بتوان در کار‌های مختلفی استفاده کرد، و از آن برای بریدن ورق‌های فلزی، آجر، سنگ،‌ کاشی، بتن، لوله‌های PVC و همچنین بریدن پیچ، تیز کردن ابزار آلات دیگر، از بین بردن زنگ آهن و رنگ روی فلزات، سمباده زدن چوب و حتی شکل دادن به مواد مختلف استفاده می‌شود. بسیاری از استفاده‌هایی که از این وسیله می‌شود را می‌توان با اره آهن بر هم انجام داد اما استفاده از سنگ فرز علاوه بر بالا بردن سرعت باعث کاهش خستگی و نیروی مورد نیاز می‌شود.

عمده فرز‌های موجود در بازار با استفاده از نیروی برق کار می‌کنند و در مدل‌های سیمی و شارژی تولید می‌شوند. روی دستگاه امکان قرار دادن یک گارد برای محافظت بیش‌تر و همچنین یک دسته برای کنترل بهتر وسیله با هر دو دست وجود دارد. . مدل‌های شارژی قابلیت حمل و نقل بالایی دارند و به راحتی می‌توان آن‌ها را هر جایی استفاده کرد و آزادی حرکت بالایی فراهم می‌کنند. اما در مقابل به خاطر وزن باطری سنگین‌تر از مدل‌های سیمی هستند. قدرت دستگاه های شارژی را ازروی ولتاژشان با یکدیگر مقایسه می‌کنند. هر چه ولتاژ دستگاه بالاتر باشد قدرت آن بیشتر است و برای کارهای سنگین‌تر می‌توان از آن استفاده کرد.

 

انواع سنگ فرز؟

  • سنگ فرز بوش
  • سنگ فرز ماکیتا
  • سنگ فرز رونیکس

مزیت های سنگ فرز

فروش بهترین سنگ فرز در انواع مختلف  موجود در بازار را در این وب با بهتریم کیفیت و ارزان ترین نرخ بازار در این وب سایت به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما