فروش بهترین اره موتوری بنزینی

فروش بهترین اره موتوری بنزینی با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار در وب سایت اینترنتی ما می توانید به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده این محصول را تهیه نمایید.

فروش بهترین اره موتوری بنزینی

کاربرد اره موتوری بنزینی

اره زنجیری یا اره موتوری دستگاهی است که قابل حمل بوده و از یک تیغه اره که بر روی آن یک زنجیر با مجموعه دندانه ها که بر روی یک نوار راهنمای فلزی در حال چرخش است تشکیل شده است. اره موتوری ها معمولاً دارای یک موتور بنزینی تک سیلندر کوچک می باشند، البته بعضی از مدل های اره موتوری دارای موتور الکتریکی بوده که توان خود را از کابل متصل به برق یا باتری دریافت می کنند، هستند.

مزایایی اره موتوری بنزینی

  • بریدن الوار و درختان با اره دستی کار بسیار سختی است که با استفاده از اره موتوری به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که چطور برش با استفاده از اره موتوری 5 تا 10 بار سریع تر انجام می گیرد.
  • فکر می کنید از یک تنه درخت چند تخته چوب را می توان بدست آورد. شاید 10 یا 15 تا؟ حالا به این فکر کنید که اره کردن یک تخته چوب از تنه درخت با اره دستی چه کار دشواری می تواند باشد؛ حال برش کل تنه درخت حداقل 10 برابر از لحاظ زمانی بیشتر به طول می انجامد این در صورتی است که انرژی شما ثابت باشد و تیغه شما ذوب نشود.
  • حال اگر از یک اره موتوری پر قدرت با سرعت 2800 دور / دقیقه (برای ساده سازی 3000 دور) استفاده کنیم. از لحاظ تئوری فقط در عرض 20 ثانیه این 600 بار عبور از چوب و قطع کامل درخت انجام می شود.

فروش بهترین اره موتوری بنزینی

فروش بهترین اره موتوری بنزینی را می توانید در وب سایت اینترنتی ما با بهترین کیفیت در وب سایت اینترنتی ما با بهترین کیفیت تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما