فروش انواع جعبه بکس با بهترین قیمت

فروش انواع جعبه بکس با بهترین قیمت و با بهترین کیفیت را می توانید در وب سایت اینترنتی ما به صورت عمده و خرده از طریق شماره های درج شده تهیه نمایید.

فروش انواع جعبه بکس با بهترین قیمت

کاربرد جعبه بکس

آچار بکس یا آچار جغجغه ابزاری است متشکل از یک پایه‌ ی تک دسته و تعدادی سری جدا‌ شدنی که در مجموع یک آچار را تشکیل می‌ دهند.این آچار دسترسی به اجزای موتور خودرو یا هر وسیله‌ دیگر را آسان کرده و در مشاغل مربوط به ساخت و تعمیرات خودرو کاربرد زیادی دارد.
از دیگر مزایای استفاده از آچار بکس امکان دسترسی به قسمت ‌های داخلی و دور از دسترس بوده و سرعت کار فرد را بالا می ‌برد. حالت اهرمی دسته‌ آچار به انتقال بهتر نیرو کمک کرده و میزان انرژی لازم برای باز یا بسته کردن مهره یا پیچ را کاهش می ‌دهد.

ویژگی های انواع جعبه بکس

  • پایه‌ این ابزار در یک سمت خود دارای یک دستگیره و در طرف دیگر دارای بخشی به نام جغجغه با یک زبانه‌ چهار‌ ضلعی منظم است که به قسمت سری یا بکس آچار متصل می ‌شود.
  • سری آچار استوانه‌ ای شکل بوده و از یک سمت شامل حفره‌ ای به شکل چهار‌ ضلعی منظم برای جای زبانه‌ جغجغه و از سمت دیگر حفره ‌ای به شکل گل پیچ ۴، ۶، ۸ یا ۱۲ ضلعی و با اندازه‌ های متفاوت بر اساس اینچ یا میلی‌ متر است.
  • پایه یا دسته‌ آچار بکس در قسمت جغجغه دارای سیستمی شامل ساچمه و فنر بوده و عمل بازگشت اهرم ابزار به جای اول خود بدون جدا کردن آن از مهره را ممکن می‌ کند.
  • این ویژگی باز و بسته کردن پیچ‌ های درون موتور یا سایر وسیله‌ ها که دسترسی به آن‌ ها دشوار است را بسیار آسان ‌تر کرده و زمان صرف شده برای انجام کار را کاهش می ‌دهد.

فروش انواع جعبه بکس با بهترین قیمت

فروش انواع جعبه بکس با بهترین قیمت را می توانید در وب سایت اینترنتی ما به صورت عمده و خرده در برند های مختلف به صورت آنلاین و حضوری خریداری نمایید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما