فروش اره دیسکی ارزان

فروش اره دیسکی ارزان در انواع مختلف را می توانید در وب سایت اینترنتی ما با کمترین هزینه از طریق شماره های درج شده تهیه نمایید.

فروش اره دیسکی ارزان

کاربرد اره دیسکی

این اره به 2 اسم در میان مردم رواج دارد اره دیسکی و ارده گرد بر که در مارک های مختلف نیز تولید و روانه بازار شده است. نسبت به سایر ابزارهای نجاری سبک‌تر و کوچک‌تر بوده اما بسیار پرکاربر و غیر قابل جایگزین است. این دستگاه که علاوه بر قیمت کمتر قابلیت‌های بیشتری نیز دارد، برش را با چرخش تیغه در خلاف جهت عقربه‌های ساعت به صورت عرضی، طولی و زاویه‌ی قابل تنظیم از ۴۵ تا ۹۰ درجه در چوب، فلز، سنگ، کاشی و سرامیک فراهم می‌کند. از اره‌‌ی گردبر یا مدور بیشتر برای برش قطعه کار در اندازه‌های دلخواه استفاده می‌کنند، زیرا دقت آن در مقایسه با دستگاه‌هایی که دستی و ثابت هستند و برای ظریف کاری استفاده می‌شود، پایین‌تر است. لذا برای ایجاد برش‌هایی یک اندازه و تمیز حتی برای قطعات بزرگ می‌توان از اره گردبر و گونیا استفاده کرد.

انواع تیغه گرد‌بر‌ها

تیغه بی شک یکی از مهم‌ترین قسمت‌های یک اره است، که علاوه بر صاف و تیز بودن، زاویه بین دندانه‌ها، سایز و جنس ساختار آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیغه‌های قابل استفاده برای گرد‌برها براساس جنس آن‌ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:

  • تیغه استیل یا فولادی: ارزان قیمت و مناسب برای چوب های نرم هستند.
  • تیغه کاربیدی: قیمت و طول عمر بالاتری نسبت به تیغه‌های فولادی دارند و قابل تیز کردن نیز هستند.
  • تیغه های سرامیکی: دارای الماس در ساختارخود بوده و مخصوص برش کاشی و سرامیک هستند.
  • تیغه بتنی: این تیغه‌ها که از مواد ساییدنی ساخته می‌شوند، مناسب برای بریدن بتن، بلوک های سیمانی و دیگر مصالح ساختمانی استفاده می‌شوند.

فروش اره دیسکی ارزان

فروش اره دیسکی ارزان در تجهیزات کشاورزی آریا با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت بازار می توانید این محصول را به صورت عمده و خرده خریداری نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما