فروش اره برقی اشتیل MS230

فروش اره برقی اشتیل MS230 در نازلترین نرخ ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های آنلاین فروش تجهیزات کشاورزی آریا پیدا کنید. این محصول با توجه به ساختار منحصر به فرد و ویژگی های و مزایای عالی، مورد استقبال همگان قرار گرفته است. همچنین دارای عملکرد قابل قبول است که در بهترین شیوه جوابگوی نیازهای مختلف کاربران می باشد. در ادامه همراه ما باشید تا با این اره برقی اشتیل MS230 بیشتر آشنا شوید :

فروش اره برقی اشتیل MS230

معرفی اره برقی اشتیل MS230 :

اره برقی اشتیل MS230، یکی از مدل های پرکاربرد و مناسب است که از طراحی ارگونومیک برخوردار می باشد. از این رو محبوبیت فراوانی به خود پیدا کرده است. این محصول ساخت کمپانی مشهور آلمان است که این برند به واسطه محصولات باکیفیت و ارزان قیمت در بازار جهانی شهرت خاصی پیدا کرده است.
این اره برقی مجهز به آپشن ها و تکنولوژی های عالی هستند که چرخش زنجیر فولادی آن دارای سرعت عالی و بالایی می باشد. همچنین دارای سیستم روغن کاری خودکار است که برای این اره بسیار سودمند است. لازم به ذکر است بدانید که این محصول دارای مخزن روغن ۲۰۰ میلی متری می باشد.

فروش اره برقی اشتیل MS230

کاربرد اره برقی اشتیل MS230 :

اره برقی اشتیل MS230، دارای کاربرد های گوناگونی است. همچنین از کارکرد حرفه ای و نیمه حرفه ای بهره می برد. این ابزار برش مناسب انواع تنه درختان در سایز های کوچک، متوسط و حتی بزرگ را اعمال می کند.
همچنین این محصول الوار سازی و کار های ظریف نجاری را به خوبی به پایان می رساند. همچنین مدل مناسبی برای کارهای باغبانی، کشاورزی، کارگاه، کابینت سازی و غیره می باشد.

مزایای اره برقی اشتیل MS230 :

اره برقی اشتیل MS230، دارای طراحی جم و جور با وزن سبک است که کارایی ساده و بدون خستگی را حتی برای مدت زمان طولانی فراهم می کند. کار با این ابزار دارای ایمنی و قابلیت اطمینان بالا است. زیرا به ترمز زنجیر مجهز است و با این وجود هم می تواند برش دقیق و مناسبی داشته باشد.
یکی دیگر از مزایای این اره برقی اشتیل MS230 ، دارا بودن سیستم استارت سریع و سیستم ضد لرزش می باشد. این ویژگی، کارکرد را برای کاربران خود ساده تر می کند. این دسته از اره برقی های اشتیل، به خصوص برای مناطق دور از دسترس برق طراحی شده است. زیرا هنگام پربودن مخزن آن از بنزین، تا ساعت ها به صورت طولانی کار می کند.

فروش اره برقی اشتیل MS230

ویژگی های اره برقی اشتیل MS230 :

اره برقی اشتیل MS230، به یک‌ ماشه بر روی بدنه مجهز می باشد که سرعت مناسب برش کاری را فراهم می کند. همچنین دارای دسته جانبی است که به وسیله آن می توانید اره را محکم در دست بگیرید. حجم موتور این اره به میزان 40.2 سی سی، توان موتور 1.9 کیلووات، وزن دستگاه 4.9 کیلوگرم و گام زنجیر 3/8 اینچ می باشد. میزان صدای تولیدی این محصول ۱۰۱ دسی بل می باشد.

فروش اره برقی اشتیل MS230

فروش اره برقی اشتیل :

اره برقی اشتیل یا مارک های محبوب دیگر این دسته از ابزارالات را می توانید به صورت عمده و خرده در ارزان ترین قیمت ها در وب سایت ما خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات ببشتر و سفارش حضوری و غیر حضوری این محصولات هم اکنون با شماره های درج شده در وب سایت ما تماس بگیرید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما