فروشگاه جدیدترین اره گرد برساخت ایران

فروشگاه جدید اره گرد برساخت ایران اینبار اره ای با مزایای خوبی دراختیارتان قرارداده است .ا ایا اره گردبر ساخت ایران را کاملا میشناسید؟اگربه دنبال اره گردبر شگفت انگیز ی می گردید .اگرمیخواهید ماهرانه ترفعالیت کنید وانرژی کمتری را صرف کنید کافی است جدیدترین اره گرد یعنی  اره گردبر  ساخت ایران راتهیه نمایید تاتحولی نورا درمنزل برای کارهای فنی یا درمحل کاربرای خودبدیداورید.اگرتمایل به خرید این اره داریدهم اکنون بامادرتماس باشید .

بیش از اینکه توضیحاتی را درباره اره گردبرساخت ایران بدهیم بهتراست باانواع اره اشناشوید .

اشنایی با اره گردبرساخت ایران

انواع اره

  • اره چوب بردستی (دم روباهی )
  • اره باغبانی دستی
  • اره اهن بردستی (کمان اره)
  • اره مویی
  • اره عمودبربرقی(اره چکشی)
  • اره گرد برقی(اره دیسکی

اره گردبرقی

از اره گرد برقی چه میدانید؟ اره گرد بر به منظور برش مستقیم قطعات کار مانند MDF و چوب به کار می رود. این قبیل اره ها، قابلیت تنظیم عمق برش و زاویه برش را دارا هستند. از طرفی می توان زاویه صفحه اره گردبر را با سطح کار تنظیم نموده و به صورت فارسی بر، اقدام به برش نمود. این نوع اره مورد علاقه پیمانکاران است چراکه وظایف گوناگونی را می تواند انجام دهد.

انواع اره گردبر

  1. اره گردبرولف
  2. اره گردبر دی سی ای
  3. اره گردبر اینهل
  4. اره گردبرهیوندای
  5. اره گردبر وات اینهل
  6. اره گردبرنجاری وات رونیکس

و…..

اره گردبرساخت ایران

جنس  بدنه  اره گردبر ساخت ایران از پلاستیک درجه یک و قسمت تیغ گیر از فلز سبک با دوام زیاد ساخته شده است.این اره گرد بر دارای دسته کمکی نیز میباشد که باعث دقت بیشتر بر روی کارها میشود.اره گرد بر  ساخت ایران از ارمیچری قوی برخوردار است که به دستگاه توان ۱۷۵۰ وات می دهد.این توان ارمیچر به کاربر این امکان را می دهد از دستگاه در مدت زمان طولانی استفاده کند.اره گرد بر ساخت ایران دارای سرعت ۴۷۰۰ دور در دقیقه است،که امکان استفاده از این دستگاه ،در برش انواع چوب ها و فلزات را فراهم می کند.سرعت بالای دستگاه باعث پیش گیری از خراب شدن لبه چوب هادر برش می شود،همچنین در برش فلزات همچون الومینیوم باعث می شود خرده فلزات(براده ها)به تیغ نچسبند.

اره گردبرساخت ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما