فروشگاه اینترنتی دریل بادی صنعتی

دریل بادی صنعتی کاربرد زیادی در صنایع بزرگ و کوچک دارد. تهیه این ابزار پرکاربرد از طریق فروشگاه های اینترنتی میسر می باشد. در ادامه با معرفی ویژگی های این ابزار فوق العاده در کنار شما خواهیم بود.
با توجه به ساعت کاری طولانی در صنایع، استفاده از ابزارآلاتی که توان تحمل بالا برای کارهای طولانی مدت را داشته باشد، از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از ابزارآلات برقی ممکن است در طولانی مدت موجب گرم شدن و در نتیجه احتمال سوختن و یا از کار افتادن آن می گردد. از این رو متخصصان بخش صنعت با ابداع دریل های بادی، سعی در رفع این مشکل برآمدند. دریل های بادی به دلیل کار با هوای فشرده، در طول استفاده از آن به هیچ وجه گرم نمی شود.
همچنین با توجه به گوناگونی و تنوع بالای این ابزار در صنعت، می توان از آن برای کارهای مختلف استفاده نمود. این ابزار در انواع مختلف مانند، دریل سرکج بادی، دریل مستقیم بادی و دریل مدل تفنگی در بازار موجود می باشد.
جهت تهیه این ابزار دیگر نیازی به مراجعه حضوری به فروشگاه های سطح شهر نمی باشد. عرضه این ابزارآلات به طور مستقیم از طریق فروشگاه های اینترنتی نیز صورت می پذیرد. به راحتی می توان با یک گشت و گذار ساده در اینترنت، علاوه بر مقایسه مدل های مختلف این ابزار با یکدیگر، بهترین و مناسب ترین مدل مورد نیاز خود را سفارش و در کمترین زمان ممکن دریافت نمایید.

دریل بادی صنعتی

کاربردهای دریل بادی صنعتی

از آنجایی که دریل بادی صنعتی با باد فشرده کار می کند، بنابراین امکان ایجاد جرقه به هنگام راه اندازی آن وجود ندارد. از این رو این ابزار فوق العاده در محل هایی که احتمال ایجاد آتش سوزی و احتراق در صورت وجود جرقه می باشد، می تواند به راحتی مورد استفاده قرار گیرد. همچنین به دلیل عدم گرم شدن این دستگاه در طول کاربرد آن، می تواند در خطوط تولید و به صورت یکسره از این ابزارآلات فوق العاده استفاده نمود. با توجه به قدرت مناسب این دستگاه، انتظار کاربری های متنوع از مدل های مختلف آن، دور از ذهن نمی باشد.

دریل بادی صنعتی

ویژگی های دریل بادی صنعتی

این دریل در مقایسه با دریل های برقی و شارژی از وزن کمتری برخوردار است. جهت استفاده از این دریل نیاز به یک کمپرسور هوا در محل می باشد، چراکه جهت راه اندازی این ابزار فوق العاده نیاز به هوای فشرده می باشد.
میکانیزم چپ گرد و راست گرد در کنار گیربکس دنده ای این مدل از دریل های صنعتی، امکان استفاده از آن را برای کاربرد های مختلف مهیا نموده است.
امروزه شاهد استفاده گسترده از این ابزار در آپاراتی ها جهت باز و بسته کردن پیچ های لاستیک می باشیم.
منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما