قیمت خرید دریل شارژی با بهترین کیفیت

قیمت خرید دریل شارژی در سال 98 با بهترین کیفیت در شهر بانه ارزان شد. انواع دریل شارژی با مارک های بوش و ماکیتا و سایر برند های معتبر خارجی در این فروشگاه موجود می باشد. جهت خرید انواع دریل شارژی به صورت عمد و خرده با ما تماس بگیرید.

چه نوع دریل شارژی بخریم؟

مشخصات یک دریل شارژی خوب چیست؟ همانطور که میدانید دریل یک ابزار بسیار کابردی . مهم د رهر صنعتی است. علاوه بر استفاده خانگی، از دریل ها میتوان در کارهای صنعتی و ساختمانی نیز بهره برد و کارمان چندین برابر سریع تر و بهتر پیش برود. این ابزار از تنوع بسیار بالایی برخوردار است و دریل ها در کل به 3 نوع دریل بادی، دستی و الکتریکی دسته بندی میشوند که دریل های الکتریکی یا شارژی محبویبیت بیشتر داشته و از بهترین و پرکابرد ترین دریل ها به حساب می آیند.

اما اینکه چه دریلی به در ما میخورد بستگی به نوع استفاده ی ما دارد. اگر برای کارهای شخصی و خانگی باشد بسیار متفاوت است با دریل هایی که برای سوراخ کردن بتن و دیوار های سخت استفاده میشود.

دریل شارژی

انواع دریل شارژی موجود در بازار

  • دریل شارژی ماکیتا
  • دریل شارژی بوش
  • دریل شارژی توسن
  • دریل شارژی رونیکس
  • دریل شارژی ادون

معرفی دریل شارژی ماکیتا

دریل شارژی ماکیتا در انواع و ابعاد بسیار مختلفی تولید و عرضه بازار میشوند. در این محصول از باتر های به خصوصی استفاده شده شرکت ماکیتا جزو 10 شرکت برجسته تولید کننده ابزار به حساب می آید. که در این دریل ها علاوه بر سوراخ کردن کار پیچکوشتی هم انجام میدهد  این دریل ماکیتا به یک گیربکس دووضعیتی مجهز شده که در هر یک از این وضعیت‌ها، بازه‌ی سرعت گردش و نرخ ضربه‌ی (حالت چکشی) دریل متفاوت است. و سرعت حرکت آن در حالت اول  به‌صورت آزاد 400 دوربردقیقه است و نرخ ضربه‌ی دستگاه به 6000 ضربه‌دردقیقه می‌رسد.

در حالت یا وضعیت دوم سرعت گردش دریل تا 1300 دوربردقیقه می‌رسد و نرخ ضربه هم به مقدار 19500 ضربه‌دردقیقه افزایش پیدا خواهد کرد. شرکت ماکیتا یک شرکت ژاپنی است که با توجه به مشارکت شرکت‌ها و سرمایه‌گذاران خارجی، به یک تولیدکننده‌ی چندملیتی مبدل شده است.

قیمت خرید دریل شارژی با بهترین کیفیت

معرفی دریل شارژی بوش

دریل شارژی بوش میتواند  کار یک پیچ گوشتی شارژِی و یک دریل شارژی را به‌خوبی انجام دهد و برای این منظور به قابلیت تنظیم سرعت چرخش مجهز است. بازه‌ی سرعت 0 تا 350 دور بر دقیقه برای کار با این دستگاه به‌عنوان یک پیچ گوشتی بوده و بازه‌ی سرعت 0 تا 1200 دور بر دقیقه آن را به یک دریل قدرتمند تبدیل می‌کند.

گشتاور این دریل را می‌توان بین مقادیر 13 تا 30 نیوتن‌متر انتخاب کرد که در باز و بسته کردن پیچ‌ها بسیار مفید است و کاربر می‌تواند از پیچ‌های ظریف گرفته تا پیچ‌هایی سفت و محکم را به‌راحتی بپیچاند. از دیگر ویژگی های این محصول می‌توان به سه‌نظام خودکار 10 میلی‌متری و روکش ضدلغزش آن اشاره کرد.

معرفی دریل شارژی بوش

 

معرفی دریل شارژی توسن

دریل‌ شارژی توسن که شکل و طراحی مناسبی دارد. قدرت این دریل برای مصارف خانگی و تجاری بسیار مناسب است. از این دستگاه برای سوراخ کردن چوب، فلز و مصالح استفاده می‌شود. گیربکس دو سرعته، شکل بدنه، قدرت و وزن مناسب این محصول باعث شده تا کاربر در زمان استفاده از دستگاه دچار خستگی نشود. این دریل شباهت زیادی به دریل برقی مدل 2313 توسن دارد. شکل بدنه‌ی این مدل شبیه حرف “T” است.

این طراحی با در نظر گرفتن وزن 1.6 کیلوگرم برای این مدل بوده و باعث تعادل بیشتر دستگاه در زمان استفاده می‌شود. این مدل قابلیت گردش به هر دو جهت را دارد. گیربکس دو حالته‌ای برای گردش موتور در نظر گرفته‌شده که یک حالت سرعت گردش از 0 تا 400 دور بر دقیقه و در حالت دیگر از 0 تا 1400 دور بر دقیقه متغیر است. در مدل Sc 9920 برای تعویض مته نیازی به آچار نیست. جنس باتری این محصول نیکل-کادمیوم است. این جنس باتری برای لوازم برقی استفاده‌ی فراوانی دارد. طول عمر این باتری‌ها بسیار زیاد است و تا 1000 بار این باتری‌ها شارژ و دشارژ می‌شوند.

معرفی دریل شارژی توسن

معرفی دریل شارژی رونیکس

دریل پیچ‌گوشتی شارژی رونیکس از دو وضعیت در سرعت گردش موتور بهره مند است.در حالت اول سرعت گردش بین 0-400 دوربردقیقه و در وضعیت 2 سرعت گردش موتور بین 0-1500 دوربردقیقه متغیر است. سرعت پایین‌تر مناسب پیچ‌گوشتی و دریل کاری سبک بوده درحالی‌که سرعت بالاتر به‌منظور دریل کاری با سرعت بالا مورداستفاده قرار می‌گیرد. گشتاور موتور این محصول در 18 حالت مختلف قابل تنظیم بوده و در بیشترین مقدار به 25 نیوتن‌متر می‌رسد. با کمک قابلیت تنظیم گشتاور می‌توانید میزان نیروی وارده به سه‌نظام را تغییر دهید.

سه‌نظام این دریل 10 میلی‌متری، از نوع خودکار است. سیستم گردش چپ‌گرد و راست‌گرد برای این محصول باعث می‌شود در حالت پیچ‌گوشتی، به‌راحتی پیچ‌ها را باز و بسته کنید و در حالت دریل، ورود و خروج مته را با سهولت بیشتری انجام دهید. شرکت رونیکس برای این محصول از باتری لیتیومی استفاده کرده است. ولتاژ این باتری 12 ولت و ظرفیت آن 1.5 آمپر‌ساعت است. برای افزایش طول عمر باتری، شارژر دستگاه را به سیستم قطع هوشمند مجهز کرده‌اند است. برای آگاهی از میزان شارژ باتری دستگاهتان می‌توانید از لامپ‌های LED کوچکی که پهلوی دستگاه و در قسمت بالای شستی قرار دارند، استفاده کنید. زیر سه‌نظام دستگاه یک LED تعبیه شده است. این لامپ LED در هنگام کار روشن می‌شود و محل موردنظر را به‌خوبی روشن می‌کند.

معرفی دریل شارژی رونیکس

معرفی دریل شارژی ادون

دریل شارژی ادون می‌تواند فرایند سوراخکاری و باز و بسته کردن پیچ‌ها را به خوبی انجام داد. این دریل شارژی، ادون 18 ولت مدل CF-1805 نام دارد و در گروه دستگاه‌های شارژی قرار می‌گیرد. محصول فوق نیروی خود را از طریق یک باتری 18 ولتی تامین می‌کند. این باتری از نوع لیتیوم بوده و ظرفیتی برابر 1.3 آمپرساعت دارد. سرعت گردش این دستگاه قابل تنظیم است و کاربر با تغییر میزان فشار انگشت خود روی شستی می‌تواند آن را تغییر دهد. این سرعت در دو بازه‌ی 350-0 و 1350-0 دور بر دقیقه قرار دارد.

سرعت اول برای باز و بسته کردن پیچ مورد استفاده قرار می‌گیرد و سرعت دوم برای انجام سوراخکاری مناسب است. یکی از نقاط قوت این دستگاه حالت ضربه‌ای دریل آن است. این حالت در سوراخکاری سطوح سخت، به کاربر کمک زیادی می‌کند. سه نظام به کار رفته در ساخت این دستگاه از نوع 10 میلی‌متری خودکار بوده و حداکثر قطر سوراخکاری آن در چوب، فلز وبه ترتیب برابر 25 و 10 میلی‌متر است. این دریل پیچ‌گوشتی شارژی ادون که توسط فروشگاه ابزارفروش عرضه می گردد، دارای لامپی ال ای دی بوده که موجب روشن شدن سطح مورد نظر می‌شود. دسته‌ی محصول فوق به شکلی ارگونومیک طراحی شده و به روکشی ضد لغزش مجهز است.

معرفی دریل شارژی ادون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما