دریل بتن کن 4 شیار 8033h توسن

اگر به دنبال خرید یک دریل پرقدرت بتن کن می باشید، ما به شما دریل 4 شیار 8033h توسن را پیشنهاد می نماییم. در ادامه با معرفی ویژگی های این دریل فوق العاده، با شما خواهیم بود.
امروزه دریل ها علاوه بر عملیات سوراخ کاری، جهت تخریب نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع دریل ها که به منظور تخریب دارای حالتی به نمام بتن کن یا ضربه ای می باشند، به دریل های بتن کن مشهور گشته اند. امکان تخریب در عین توانایی سوراخ کاری، کاربرد این دریل ها را بسیار گسترده تر کرده است.
با توجه به اضافه شدن خاصیت ضربه ای به دریل ها، تبدیل آن به یک بتن کن حرفه ای، ویژگی بسیار عالی را به این نوع دریل ها بخشیده است. در واقع عمده کاربرد این نوع دریل ها در کنار سوراخ کاری، جهت تخریب دیوار و انواع سطوح غیر فلزی می باشد.
از آنجایی که دریل ها چندان بزرگ نیستند، شاید به نظر قدرت تخریب آنها در مقایسه با چکش های تخریب کمتر به نظر بیاید، ولی با پیشرفت روز افزون علم و فناوری، شاهد افزایش قدرت روز افزون دریل های بتن کن، جهت استفاده به عنوان چکش تخریب می باشیم.

انواع دریل بتن کن از نظر تعداد شیار

دریل های بتن کن خود به دو دسته کلی تقسیم بندی می گردند، دریل های 4 شیار و دریل های 5 شیار. دریل های 5 شیار معمولا از قدرت تخریب بالاتری نسبت به نوع 4 شیار می باشند. تجهیز شدن دریل های 5 شیار به مته گیر و سیستم SDS MAX، سبب ایجاد قدرتی خارق العاده در این نوع دریل گردیده است. در واقع دریل های 5 شیار، نسل پیشرفته دریل های 4 شیار نیز محسوب می گردند.

دریل بتن کن توسن

معرفی دریل بتن کن 4 شیار 8033h توسن

شرکت توسن به عنوان یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید تجهیزات الکتریکی، نسل جدید دریل های 4 شیار 8033h خود را با ویژگی هایی خارق العاده، روانه بازار نموده است. این دریل با دارا بودن گیربکس سه حالته، امکان استفاده در حالت های چرخشی، چرخشی چکشی و حالت چکشی را دارا می باشد. حداکثر سرعت این مدل از دریل های توسن در حالت بی باری معادل 800 دور در دقیقه محاسبه گردیده است. این درحالی است که توان موتور این دستگاه 950 وات ذکر گردیده است. وزن 5.9 کیلوگرمی این دستگاه فوق العاده در کنار امکان وارد آوردن 2700 ضربه در دقیقه، از دیگر ویژگی های آن محسوب می گردد.
این دریل فوق العاده، ساخت کشور چین بوده و با گارانتی 12 ماهه شرکت توسن در اختیار مشتریان آن قرار می گیرد.

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما