دریل بتن کن ماکیتا مدل hr2470

دریل بتن کن ماکیتا مدل hr2470 یکی از دریل های صنعتی تولید شده در شرکت ماکیتا می باشد که با ویژگی های خارق العاده خود سعی در جلب نظر مشتری و استفاده کننده از این محصول را دارد.
شرکت ماکیتا به عنوان یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده ابزارآلات صنعتی، همواره در تولید انواع دریل های خانگی و صنعتی، پیشرو بوده است. از این رو در ادامه به معرفی یکی از مدل های معروف این شرکت، یعنی مدل hr2470، که یک دریل بتن کن صنعتی محسوب می گردد، می پردازیم.

مشخصات دریل بتن کن ماکتیا مدل hr2470

این ابزار قدرتمند با وزن سه کیلوگرمی خود یکی از مناسب ترین نوع دریل ها از نظر وزن در نوع خود می باشد. ابعاد مناسب این ابزار صنعتی، امکان استفاده از آن را برای خریداران بسیار آسان نموده است. مدل hr2470 دارای سه عملکرد سوراخ کاری برای سوراخ کردن فلزات و چوب، سوراخ کاری همراه با ضربه جهت سوراخ کردن مصالح و حالت چکش تخریبی می باشد. قدرت ضربه این دریل بتن کن، معاد 2.7 ژول محاسبه گردیده است.
همچنین از مشخصات دیگر این دریل پرقدرت می توان به امکان راست گرد و چپ گرد بودن آن و همچنین کلید قفل سوئیچ اشاره نمود.
کابل 2.5 متری این مدل، یکی دیگر از مشخصات بارز، جهت سهولت در استفاده از آن می باشد.

دریل بتن کن ماکیتا

دلایل انتخاب دریل بتن کن ماکیتا مدل hr2470

از آنجایی که در حال حاضر تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید دریل های صنعتی فعالیت دارند، شاید برای یک انتخاب مناسب، با برندهای معتبری روبرو باشید. اما چرا باید دریل بتن کن ماکیتا را انتخاب نماییم؟
کسانی که در امر صنعت در حال فعالیت هستند، همواره به دنبال خرید تجهیزات و لوازمی می باشند که، علاوه بر داشتن تجهیزات جانبی مورد نیاز، قدرت بالا و اندازه مناسب، توانایی کارکردن به مدت طولانی و بدون استراحت را داشته باشند.
بنا به تجربیات استفاده کنندگان از این دریل، توانایی بالای آن برای کار بی وقفه و قدرت بالای آن برای کارهای سنگین، به اثبات رسیده است. علاوه بر طول عمر بالای این محصول، اندازه و قدرت آن نیز بسیار مناسب برای کارهای صنعتی همچون آهنگری و غیره می باشد.

دریل بتن کن ماکیتا

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما