خرید دریل مگنت محک

خرید اینترنتی دریل مگنت، ستونی، بتن کن، سر کج محک به صورت عمده و جزئی خدمتی دیگر از فروشگاه ابزارالات ایران برای شما مشتریان عزیز می باشد.
برند محک به عنوان یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید ابزارآلات صنعتی، در بین صنعتکاران کشورمان شناخته شده است. این برند بین المللی با تولید و عرضه محصولات باکیفیت، همواره یکی از معتبرترین برندهای مطرح جهانی بوده است.
دریل های مگنت محک نیز یکی از قدرتمندترین و پرکاربردترین دریل ها در نوع مگنت می باشد. این شرکت با بهره گیری از تکنولوژی های نوین در طراحی دریل های مگنت خود، بخش قابل توجهی از بازار این محصول را به خود اختصاص داده است. این دریل ها برای مصارف حرفه ای و صنعتی بسیار مناسب هستند و می توانند مته کاری با فرز گردبر را انجام دهند.
از دیگر مزایای دریل های تولیدی این شرکت می توان به وزن نسبتا کم آن نسبت به سایر رقبا، قدرت و سرعت زیاد در سوراخ کاری اشاره نمود.

کاربردهای دریل مگنت در صنعت

دریل مگنت همانطور که از نام آن مشخص است، دارای خاصیت مگنتی یا آهنربایی می باشد. این خاصیت فوق العاده به این دریل اجازه می دهد که به هنگام کارکردن، با بهره گیری از خاصیت آهنربایی خود به سطح مورد نظر چسبیده و با کمترین خطای ممکن عملیات سوراخ کاری را بر روی سطح یا قطعه مورد نظر انجام دهد.
کاربرد وسیع این ابزار فوق العاده در زمان هایی است که امکان انتقال قطعه مورد نظر به علت بزرگی بیش از حد و یا سنگینی آن، به کارگاه جهت سوراخ کاری وجود ندارد. معمولا در سازهای بزرگ ساختمانی که بسیار سنگین و بزرگ می باشند، جهت سوراخ کاری دقیق از دریل مگنت استفاده می گردد.
خاصیت آهنربایی پایه این نوع دریل ها سبب می گردد، براده های حاصل از سوراخ کاری و گردبری، در کنار پایه آن تجمع کرده و امکان جمع آوری و فروش آنها پس از اتمام عملیات سوراخ کاری وجود داشته باشد.

دریل مگنت محک

نکاتی مهم در مورد دریل مگنت

با توجه به قیمت نسبتا بالای این نوع دریل ها به دلیل تکنولوژی های خاص به کار رفته در آنها، شاید بهتر باشد به هنگام خرید آن به نکاتی هرچند کوچک توجه ویژه ای نمایید.
از آنجایی که این نوع دریل ها محیط های غیر کارگاهی و معمولا بر سر پروژه ها و معمولا در ارتفاعات بالا مورد استفاده قرار می گیرند، وزن آن می تواند یکی از نکات بسیار مهم در هنگام خرید این ابزار به شمار آید. داشتن وزن هرچه کمتر در کنار قدرت و سرعت بالاتر این ابزار، یکی از نکات مهم قابل توجه به هنگام خرید آن است.
از دیگر موارد قابل ذکر در این مورد می توان به گارانتی آن اشاره نمود. به هنگام خرید محصول، از دارا بودن گارانتی معتبر این محصول اطمینان حاصل نمایید. به دلیل الکترونیکی بودن این نوع ابزار آلات، کوچکترین ایراد در همان مراحل اولیه کارکرد، می تواند موجب خرابی و از کار افتادن ابزار مورد نظر گردد.
دریل های مگنت جدید دارای امکانات بیشتری نسبت به انواع قدیمی آن می باشند. از جمله امکان قلاویز زنی از امکاناتی است که بر روی نسل جدید این نوع دریل ها افزوده شده است. از این رو به هنگام خرید دریل مگنت خود، از امکانات آن آگاهی پیدا کنید.

دریل مگنت محک

منبع: ابزارآلات و شیرآلات ایران

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما