خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1، در ارزان ترین قیمت ها را تنها و تنها از طریق نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا دریافت کنید. این سری از دریل ها دارای طراحی ویژه و ارگونومیک است و از ویژگی های منحصر به فردی بهره می برند.
در این راستا این محصول فوق الذکر دارای محبوبیت فراوانی است که توسط این برند معروف ساخته و پرداخته شده است. در ادامه با ما باشید تا با این دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1، بیشتر آشنا شوید:

خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

معرفی دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

انتخاب بهترین دریل شارژی که برای شما کار می کند، چه در حال آویزان کردن تابلو های عکس و نقاشی باشید و یا تعمیر لوازم دیگر خانه باشید، یک تصمیم حیاتی برای هر پروژه بهبود خانه است. این دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1 انتخاب مناسبی است که مزیت آشکار نداشتن سیم برای اتصال را دارد. همچنین با مجهز بودن به فناوری های عالی، جزء دستگاه‌های قدرتمندی نیز وی باشد. به علاوه این محصول با باتری لیتیوم یونی کار می کند که قادر به ارائه زمان و توان کافی برای آسان ‌تر کردن پروژه‌های مختلف می باشد.

خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

ویژگی های دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

باتری لیتیوم یونی این دریل شارژی دارای قابلیت شارژ شدن می باشد. همچنین بعد از هر بار شارژ شدن قادر به استفاده تا مدت زمان ۴۰ دقیقه به صورت بی وقفه می باشد.
دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1، از مقدار قدرت چرخش موتور به میزان ۹۰۰ دور در دقیقه بهره می برد که سرعت فوق العاده بالایی نیز دارد. باطری قابل استفاده در این ابزار به میزان ۱۲ ولت می باشد.
به عبارت ساده، هر چه ولتاژ باتری بیشتر باشد، نیروی و گشتاور بیشتری برای سوراخ کردن سطوح خواهید داشت. علاوه بر این، بهترین ابزارها همین دسته از دریل شارژی ورکس می باشد که هم برای سوراخ کاری و هم برای پیچ کردن انواع پیچ استفاده می شوند.

خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

مزایای دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1 دارای مزایای عالی و زیادی می باشد. به گونه ای که با سرعت مناسبی که دارد، در مدت زمان کوتاه نیاز های کاربران را در بهترین شیوه ممکن تأمین می کند.
این دریل شارژی دارای سه نظام ۱۰ میلی متری خودکار است که بهترین عملکرد ها را برای شما به ارمغان می آورد. با دارا بودن نور و چراغ ال ای دی، موجب می شود تا شما کاربرد های مختلف را در شرایط کم نور به آسانی اعمال کنید. این دریل شارژی ورکس دارای عملکرد حرفه ای و در عین حال بسیار بی صدا می باشد.

خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

کاربرد دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

می‌توانید با همان ابزار بی‌سیم، یعنی دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1،  سوراخ‌ ها و پیچ‌ ها را دریل کنید، و دیگر نگران قرار دادن پریز در نزدیکی محل کار خود برای تغذیه آن نباشید. از کاربرد های مختلف این محصول در مناطق مسکونی، کارگاه ها، تعمیرات های مختلف، صنایع و غیره می باشد.

خرید دریل شارژی ورکس 12 ولت مدل WX120.1

خرید دریل شارژی ورکس

در نمایندگی های ما دریل شارژی ورکس یا دیگر ابزار های مختلف با ارزان ترین قیمت ها به فروش می رسد. جهت کسب اطلاعات بیشتر هم اکنون با شماره های درج شده تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما