خرید خرده دریل ورکس

دریل ورکس به صورت خرده به فروش می رسد و در بازار عرضه می گردد برای خرید دریل ورکس از طریق سایت ای پیچ با اطمینان کامل خریداری نمایید با ما همراه باشید تا در مورد دریل ورکس بیشتر بدانیم.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

دریل ورکس

طراحی دریل ورکس به صورت کاملا حرفه ای صورت گرفته، همچنین در ساخت این محصول راحتی کاربران نیز بسیار مد نظر بوده است. بنابراین تیم طراحی شرکت ورکس از دسته ی کاملا ارگونومیک بر روی این محصول استفاده کرده اند. بر روی این دسته نیز دکمه ی پاور به صورت ماشه مانند تعبیه شده که درست زیر دستان می نشیند و راحتی کار را برای کاربران حین کار فراهم می کند. این محصول با ابعاد 260 × 65 × 180 میلی متر و وزن 1.2 کیلوگرم ساخته شده است، بنابراین به دلیل اندازه ی جمع و جور و وزن سبکش موقع کار سریعا دستان خسته نخواهد شد. از آنجایی که رنگ نارنجی و مشکی در ابزار آلات بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، ورکس نیز ترجیح داده از ترکیب رنگ نارنجی و مشکی در ساخت این محصول استفاده کند. بدنه نیز از پلاستیک مقاوم ساخته شده.

دریل ورکس

مشخصات دریل ورکس

  • دارای توان 400 وات
  • سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه
  • دسته ی ارگونومیک
  • دارای لوازم جانبی متنوع
  • دارای سری پیچ گوشتی
  • دارای سری مته
  • قابلیت سوراخ کردن دیوار و چوب

موارد استفاده

همانطور که می دانید دریل ها امروزه به یکی از ضروری ترین ابزار های کار تبدیل شده اند، مخصوصا دریل هایی که امکان انجام چندین نوع کار مختلف را به شما بدهند از کارایی بهتری برخوردار هستند. برای اینکه امکان انجام اعمال و کارهای مختلف به وسیله ی دریل ورکس برایتان امکان پذیر باشد، همراه با این دستگاه یک سری لوازم جانبی کاربردی عرضه شده است. به عنوان مثال چندین مته با اندازه ی های بزرگ و کوچک همراه با این دستگاه عرضه شده تا به کمک ان ها بتوانید سوراخ هایی با اندازه ی متفاوت را بر روی دیوار، سقف، انواع چوب و حتی کاشی به وجود آورید. همچنین در داخل لوازم جانبی این دریل 8 عدد سری پیچ گوشتی با طراحی متفاوت دیده می شود. از این سری ها نیز جهت باز کردن انواع پیچ می توان بهره گرفت.

دریل ورکس

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما