خرید بکس برقی ارزان قیمت

خرید بکس برقی ارزان را می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت با ارزان ترین قیمت بازار به صورت عمده و خرده در وب سایت اینترنتی ما خریداری نمایید.

خرید بکس برقی ارزان قیمت

 کاربرد بکس برقی

بکس برقی با همان آچار بکس یکی از محصولات پر کاربرد است که با بالاترین کیفیت نیز تولید و طراحی شده است. بکس برقی یکی از محصولات پر کاربرد است و دارای قدرت و سرعت بالایی است و بسیار وزن سبکی دارد. لبته نسبت به نوع بادی کم تر،اما نسبت به بکس بادی وزن سبک تری دارد و نسبت به نوع شارژی و بادی دارد.
بکس های برقی برای باز و بسته کردن پیچ ها مناسب می باشند چرا که دور آزاد بالایی دارند،به همین دلیل با پیچ گوشتی های شارژی مقایسه می شوند،و نسبت به آن ها نیز دور بالاتری دارند.

ویژگی های بکس برقی

  • به دلیل گشتاور و دور آزاد بالا،می توان گاها از بکس برقی به عنوان دریل با استفاده از پیچ های سر مته استفاده کرد.
  • بکس های برقی ترکمتر ندارند و دارای تکنولوژی shat off هستند، یعنی دیگر نیازی به تنظیم قدرت پیچ بندی نیست بلکه وقتی پیچ در حالت بستن به انتها می رسد،دستگاه به اصطلاح رد می کند و به صورت آزاد می چرخد.
  •  آچار بکس برقی ابزاری است برای  باز و بسته کردن انواع پیچ و مهره بکسی این ابزار نیروی خود را از طریق الکتریسیته تأمین  می کند و بر عکس  بکس بادی نیازی به کمپرسور هوا ندارد. بکس برقی نیز مقدار زیادی انرژی تولید می کند اما به قدرتمندی مدل بادی آن  نمی باشد.
  • بکس های برقی فقط برای سطوح محکم و سفت کاربرد دارند و برای چوب، آلومینیوم و قطعات نرم مناسب نمی باشند.

خرید بکس برقی ارزان قیمت

برای خرید بکس برقی ارزان قیمت می توانید از طریق شماره های درج شده در وب سایت این محصول را به صورت عمده و خرده تهیه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما