خرید اینترنتی دریل ارزان قیمت

خرید اینترنتی دریل ارزان قیمت را با تخفیف ویژه را تنها از نمایندگی های فروش آنلاین تجهیزات کشاورزی آریا انجام دهید. شما می توانید انواع و اقسام دریل های مختلف را بسته به نیازهای خود از طریق فروشگاه ما انتخاب کنید.
قابل ذکر است این دریل ها دارای معروف ترین مارک ها می باشد که از دوام، کیفیت و عملکرد قابل اطمینان بهره می برند. در ادامه به معرفی و خصوصیان انواع این دریل ها می پردازیم:

 

خرید اینترنتی دریل ارزان قیمت

ویژگی انواع دریل ها

انواع دریل ها یک ابزار ضروری برای بهبودی سریع کارهای خانگی و حتی حرفه ای ها است. از دریل مناسب می توان برای سوراخ شدن انواع سطوح، شل شدن یا محکم کردن پیچ ها و حتی برش های مختلف استفاده کرد.
این را با توانایی استفاده در انواع مختلف دریل های موجود می توانید انجام دهید. با این دریل ها به راحتی قادر به انجام انواع کارها و پروژه های متعدد خواهید بود.

انواع مدل های دریل

دریل ها به دو دسته اصلی سیمی و بدون سیم تقسیم می شوند. دریل های سیم دار اغلب سبک تر از مدل های بی سیم خود هستند زیرا داخل آن ها هیچ بسته باتری سنگینی وجود ندارد. اما یک دریل بی سیم تحرک و انعطاف پذیری بیشتری را در اختیار شما قرار می دهد زیرا می توانید آن را بدون نیاز به کشیدن کابل کشش در پشت خود به هر جایی ببرید.
با این حال، قوی ترین ابزارهای بی سیم معمولاً گرانتر از معادل سیم دار آنها هستند. پیچ گوشتی های برقی بی سیم دارای وزن سبک است وبرای تمام کسانی که در خانه پیچ گوشتی کار می کنند ایده آل است.

از آنجا که آنها بی سیم هستند ، برای محکم کردن پیچ های آزاد در فضاهای محدود و مونتاژ سریع مبلمان تخت مناسب هستند. استفاده از این ابزارآلات کوچک مفید راحت تر و سبک تر از مدل های معمولی است. تنظیمات جلو و عقب استفاده از این ابزارها را آسان می کند اما نمی توانند سوراخ کنند.

خرید اینترنتی دریل ارزان قیمت

مشخصات انواع دریل ها

دریل های بی سیم اکنون توسط یک باتری لیتیوم یونی کارآمدتر و قابل شارژ تغذیه می شوند. این فناوری باعث می شود تا باتری سریعتر (غالباً در کمتر از 60 دقیقه) کاملاً شارژ شود و مدت زمان بیشتری انرژی را در خود نگه دارد.

دریل های برق سیم دار بر حسب وات درجه بندی می شوند.
به طور معمول از 450 وات برای مدل های اساسی تا حدود 1500 وات برای دریل های چکش قوی تر موجود هستند. برای حفاری سنگ تراشی وات بالاتر بهتر است. در حالی که در صورت سوراخکاری در تخته گچ، وات کمتری کافی است. برای بیشتر کارهای اساسی خانگی، یک دریل 550 واتی کافی است.

به عبارتی دیگر توان مته بی سیم بر حسب ولت اندازه گیری می شود. هرچه درجه ولتاژ بالاتر باشد، مته قدرتمندتر است. اندازه باتری معمولاً از 12 ولت تا 20 ولت است.

کاربرد مدل های مختلف دریل

آیا باید سنگ تراشی کنید یا برای مصالح ساختمانی به ابزارآلات نیاز دارید؟ اگر می خواهید سوراخ هایی با قطر بزرگ در سنگ تراشی ایجاد کنید، بدون شک انتخاب دریل ضربه ای بهرترین گزینه است. این محصول دارای عملکرد چکشی است.
اگر قصد باز و بسته کردن پیچ، حفاری در مواد مختلف، از جمله چوب، پلاستیک یا فلز را دارید، باید یک مته با ویژگی چند سرعته را انتخاب کنید و دریل پیچ گوشتی شارژی ضربه ای مناسب خواهد بود. آیا عملکرد پیچ ​​گوشتی می خواهید؟ در این صورت ، به دنبال یک دریل باشید که دارای سرعت متغیر یا کنترل گشتاور باشد و همچنین قابلیت برگشت پذیری داشته باشد ، به طوری که علاوه بر وارد کردن، پیچ ها را نیز باز کند. ازهمین رو بهترین گزینه دریل پیچ گوشتی شارژی است.

به طور کلی انواع مختلفی از دریل ها وجود دارد که می توانید از بین آنها انتخاب گزینه مناسب برای کارهای مختلف انتخاب کنید. اگر تمام کاری که می خواهید انجام دهید حفاری سوراخ های کوچک در چوب و تخته گچ و گهگاه سنگ تراشی است، بهترین انتخاب مته با عملکرد چکش است.

خرید اینترنتی دریل ارزان قیمت

باتری های لیتیوم یونی دریل های شارژی:

باتری های لیتیوم یون در حال حاضر در بیشتر دریل های بی سیم استفاده می شود. چراکه همچنین ایمن تر برای محیط زیست است، آنها همچنین سبک تر و قدرتمندتر از باتری های سبک قدیمی هستند.
این باتری های لیتیوم یون به شما امکان می دهند هر زمان که بخواهید باتری را شارژ کنید ، مهم نیست که پر یا خالی باشد.

خرید اینترنتی دریل

در وب سایت نا انواع دریل های ماکیتا، رونیکس، هلتی، بوش و غیره با قیمت های شگفت انگیز به فروش می رسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما